AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Jeg skal snart føde og bekymrer meg litt for hvordan det blir å være mor til et barn foran de menneskene jeg alltid bare har vært meg foran. Hjemme er jeg den morsomme, den som alltid tuller og tar livet lite høytidelig. Jeg er også til tider litt sjenert og ikke egentlig noe flink til å snakke med barn. Hvordan syns dere det var å gå fra å være søster, datter og venn til å plutselig skulle være en mor? Endret det mye av dynamikken du hadde med familie og venner? Anonymkode: 5e7f2...917 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Det gikk helt forunderlig greit for meg. Jeg har aldri likt barn, og har overhodet aldri vært av den moderlige typen. Men da jeg fikk babyen ut av kroppen, var det bare det naturligste i hele verden, og det føltes ikke rart i det hele tatt å skulle være "Mamma" foran folk som ikke hadde sett meg i den rollen før. Det endret ikke noe av forholdet til de rundt meg. Anonymkode: d84e9...35a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Det tenkte jeg overhodet ikke over, noensinne. Tok alt som det kom. Håndterte barnet på min måte, uavhengig av hvilke øyne som glante på meg. Du gjør som du vil, og driter i hva andre måtte mene og synes. Du vil bli mor, og står i den rollen uten innblanding fra andre. Din unge, dine regler. Håper du har en grei svigermor og mor, som ikke blander seg for mye uten å bli rådspurt først 😛 Anonymkode: fa94c...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå