Gå til innhold

Klarer ikke å komme med spredte ben- tips på løsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har skikkelig trøbbel med å komme med partner, det funker liksom så lenge jeg spenner lårene skikkelig og ligger med helt rette ben og han tar på meg men å få det til under PIV virker komplett umulig tross at han har skikkelig kontroll og kan holde på lenge.
Kunne komme med forrige partner, jeg tror forskjellen er at hva som viser seg å være mannen i mitt liv er et par cm mindre (men helt normal og fin) og smalere og har også er mindre markert skambein. Noen som har tips? 
Er litt skeptisk til å brune tekniske hjelpemiddel, jeg er litt rookie i sammenhengen tross mine 38 år og vil helst ikke introdusere det.

Er så redd at han skal miste motet og gi opp, føler at jeg skuffer på en måte, det er skikkelig dritt.

Anonymkode: c789b...15f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orgasme er noe vanskelige greier å tvinge frem, synes jeg. Jo mer jeg tviholder og stresser med å få den, jo mer stikker den av.

Mitt tips er derfor å konsentrere deg mer om veien enn målet. Sex er så mye, mye mer enn orgasme. Og klarer du å slappe av, delta og nyte i stedet for å stresse med å komme, så kommer du lettere. Det er i alle fall min erfaring.

De aller fleste jenter trenger stimuli av klitoris for å komme, men dere kan jo forsøke litt forskjellige stillinger til dere finner noe som passer dere bedre. 💜

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skikkelig trøbbel med å komme med partner, det funker liksom så lenge jeg spenner lårene skikkelig og ligger med helt rette ben og han tar på meg men å få det til under PIV virker komplett umulig tross at han har skikkelig kontroll og kan holde på lenge.
Kunne komme med forrige partner, jeg tror forskjellen er at hva som viser seg å være mannen i mitt liv er et par cm mindre (men helt normal og fin) og smalere og har også er mindre markert skambein. Noen som har tips? 
Er litt skeptisk til å brune tekniske hjelpemiddel, jeg er litt rookie i sammenhengen tross mine 38 år og vil helst ikke introdusere det.

Er så redd at han skal miste motet og gi opp, føler at jeg skuffer på en måte, det er skikkelig dritt.

Denne tror jeg mange andre damer her inne trenger å lese. De som påstår at størrelse ikke har noe å si. 
Men de synes sikkert ikke det har noe å si om de får orgasme heller. 

Jeg har en mannlig kompis som sliter med å komme. Hans er 18-20 cm, så ikke noe i veien med størrelsen. Han klarer ikke komme med knulling hvis han gjør jobben selv. Jeg på enten ri han fort og hardt, eller suge og ronke han fort og hardt mens han ligger på ryggen og spenner musklene i beina. 
Det er faktisk bare jeg og ei jente til som har klart å ri han til han kommer. Alle de andre har måttet bruke munnen og hånda for å hjelpe han. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Endret av Mæn40
Skrevet

Du må slutte å spenne deg, og heller slappe av. Hva med forskjellige stillinger. Bakfra trenger du jo ikke sprike sånn, vel? Eller hva om du rir ham, da har du kontroll selv?

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men det tar ofte noen runder for å bli kjent og prøve ut hva som fungerer best for dere. Ha litt is i magen. Slapp av. Så skal du se den ordner seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ligge flatt på magen og han tar deg bakfra/ovenfra.

Anonymkode: d3bd0...5da

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Denne tror jeg mange andre damer her inne trenger å lese. De som påstår at størrelse ikke har noe å si. 

Jeg har en mannlig kompis som sliter med å komme. Hans er 18-20 cm, så ikke noe i veien med størrelsen. Han klarer ikke komme med knulling hvis han gjør jobben selv. Jeg på enten ri han fort og hardt, eller suge og ronke han fort og hardt mens han ligger på ryggen og spenner musklene i beina. 
Det er faktisk bare jeg og ei jente til som har klart å ri han til han kommer. Alle de andre har måttet bruke munnen og hånda for å hjelpe han. 

Hva har kompisen din med saken å gjøre? Tror ikke TS er interessert i å høre om ham, men ønsker heller råd for hvordan hun kan komme. 

De som påstår at størrelsen ikke har noe å si, har vel heller ikke noe problem med forskjellige størrelser. Enda en unødvendig kommentar, må jeg si. Folk er forskjellig. Det vil du nok erfare med litt mer år på baken. 

• Liker 7
Skrevet

Bena krysset oppå skuldren hans i «misjonær», også resten ordner du selv😃.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, LittDiva skrev:

Godt tips! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo akkurat som de mennene som ikke klarer å komme fordi de har ronket (ja, det heter faktisk det!) så hardt at de ikke klarer å komme ved normal sex. 

Tror det å kunne komme bare i bestemte stillinger og ved bestemte teknikker, har et navn. 

Selv tror jeg det har mye å si at man må være ordentlig tent først, og ut fra hva jeg leser her inne, så mener en del kvinner at sex ikke er så viktig som alt annet.

Da blir det gjerne sånn. 

Anonymkode: d6deb...9ed

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lik, kommer nesten bare hvis jeg spenner lår og kniper. Knipe er viktig. 

Jeg kommer let i den såkalte CAT-stillingen/ misjonær der jeg ligger flatt. Med noen partnere bakfra hvis jeg ligger på samme måte med pute under rumpa (men noen menn «godtar» liksom ikke det helt), og med noen partnere hvis jeg sitter øverst og lener meg framover mens jeg beveger meg frem og tilbake. Da skyver jeg hoftene frem med musklene (blir som å spenne lårene) og kniper. 

Jeg kan komme i andre stillinger også, men disse er lettest. Trenger ikje ta på meg selv. 

Anonymkode: e6cb4...4f6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev:

TS.

Takk for input.

Størrelse har aldri hatt noen betydning før, derfor jeg blander inn skambein, det burde ha noe å si for friksjon da? Det var ikke ment som et innlegg i debatten stor vs liten egentlig, den eneste jeg har hatt bra sex med (skremmende 16 år siden) var mindre enn den ene partneren jeg har hatt siden. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LittDiva skrev:

TS.

Takk! Kan være verdens dummeste spørsmål og jeg ler litt i hodet når jeg ser for meg aktiviteten; er begge beina på samme skulder?😅 Eller er det som i krysset foran halsen og på hver sin skulder? (Forestiller meg et strupegrep med dødelig kraft😅)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rant skrev:

Du må slutte å spenne deg, og heller slappe av. Hva med forskjellige stillinger. Bakfra trenger du jo ikke sprike sånn, vel? Eller hva om du rir ham, da har du kontroll selv?

Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har holdt på, men det tar ofte noen runder for å bli kjent og prøve ut hva som fungerer best for dere. Ha litt is i magen. Slapp av. Så skal du se den ordner seg. 

TS.

Takk😊

Det er lettere sagt enn gjort, vi snakker prestasjonsangst her, selvom jeg veeeeeet at det er kontraproduktivt😅 Har forsøkt å tenke på noe annet (funker definitivt ikke), sagt ifra på forhånd at jeg «iallefall IKKE har tenkt til å komme i dag) osv.

Det byttes mellom minst 3 stillinger hver gang, jeg har tenkt tanken at det kan være med på å rote det til, at jeg ikke rekker å slappe av. 

Vi er på måned 4 men sees bare annenhver uke (pga jobb), er så redd for at han skal gi opp. Har snakket åpent med han om det og forhåpentligvis er dette en del av løsningen.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Søgni, mod.

Skrevet
3 timer siden, Rant skrev:

Hva har kompisen din med saken å gjøre? Tror ikke TS er interessert i å høre om ham, men ønsker heller råd for hvordan hun kan komme. 

De som påstår at størrelsen ikke har noe å si, har vel heller ikke noe problem med forskjellige størrelser. Enda en unødvendig kommentar, må jeg si. Folk er forskjellig. Det vil du nok erfare med litt mer år på baken. 

Hvis du er veldig opptatt av om kommentarer er relevante eller unødvendige, så bør du kanskje slutte å  svare på de. Ikke så mye mer relevant det svaret ditt. 
Men takk for at du tar på deg ansvaret for å bedømme hva som er relevant. 
Jeg tenkte det var greit for henne og vite at det var andre og som slet med det samme, men i følge deg tok jeg visst skammelig feil der. Så unnskyld. Om forlatelse 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Takk! Kan være verdens dummeste spørsmål og jeg ler litt i hodet når jeg ser for meg aktiviteten; er begge beina på samme skulder?😅 Eller er det som i krysset foran halsen og på hver sin skulder? (Forestiller meg et strupegrep med dødelig kraft😅)

Samme skulder😛. Men det er klart bare å prøve det andre også🤭

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligge flatt på magen og han tar deg bakfra/ovenfra.

Anonymkode: d3bd0...5da

Dette er det som fungerer best for meg også. Bruker da en klitorisstimulator i tillegg  😊

Anonymkode: 711c2...5d1

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

et par cm mindre (men helt normal og fin) og smalere

Hvor mye mindre snakker vi? Et par cm kan fort utgjøre 30-40% både i lengde og omkrets.

Anonymkode: a8877...922

Gjest Alterego666
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min partner har til tider samme utfordring. Vår løsning er at jeg skrever oppå henne mens hun ligger med beina samlet og spent. Krever at hun er god og våt, eller vi hjelper til med glidekrem. Jeg kommer nesten like langt inn i henne i denne stillingen, og den gir samme intimitet og blikkontakt som konvensjonell misjonær.
Som nevnt over fungerer det også bra når hun ligger på magen med beina samlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...