Gangerolv Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei Skulle svært gjerne fått tips fra noen jenter som har vært født som menn om mat, drikke og øvelser som kan gi meg mer feminint ytre og brystvekst? Noen som kan være så snill og enten svare her eller PM meg. Da blir jeg veldig glad På forhånd takk, klem fra Mona 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Mitt tips, som jeg ser har funket på min guttefødte venninne, er å legge på seg litt. Jenter er rundere i hoftene og det trengs fett for å få litt mer kvinnelige former. Når venninna mi slanker seg ser hun mer mandig ut. Ellers er hår, det å være velstelt og velkledd viktig. Skal du gå i høye hæler må du kunne å gå på høye hæler. Ingen ting avslører som dårlig stil på hæler. Og, en annen ting, don't over do it. Altfor lange, rødlakkerte negler, altfor korte skjørt, altfor tettsittende topper er no go. Anonymkode: 05b89...f6f 2
Gangerolv Skrevet 27. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mitt tips, som jeg ser har funket på min guttefødte venninne, er å legge på seg litt. Jenter er rundere i hoftene og det trengs fett for å få litt mer kvinnelige former. Når venninna mi slanker seg ser hun mer mandig ut. Ellers er hår, det å være velstelt og velkledd viktig. Skal du gå i høye hæler må du kunne å gå på høye hæler. Ingen ting avslører som dårlig stil på hæler. Og, en annen ting, don't over do it. Altfor lange, rødlakkerte negler, altfor korte skjørt, altfor tettsittende topper er no go. Anonymkode: 05b89...f6f Takk for tips 🙂 Har hun tatt hormoner? Er hun blitt kvinne? Jeg er god til å gå i sko, fine ben og ikke altfor korte skjørt 🙂 Ansiktet mitt er heldigvis feminint 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Det er østrogen i soyamelk. En tidligere transkvinne jeg kjenner drakk mye av det før kjønnsskiftet og var fornøyd. ☺️ Anonymkode: e1582...933
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er østrogen i soyamelk. En tidligere transkvinne jeg kjenner drakk mye av det før kjønnsskiftet og var fornøyd. ☺️ Anonymkode: e1582...933 https://nhi.no/kosthold/forebyggende-kost-og-sykdom/blir-ikke-mer-feminin-av-a-spise-soya/ Anonymkode: 16132...3a2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er østrogen i soyamelk. En tidligere transkvinne jeg kjenner drakk mye av det før kjønnsskiftet og var fornøyd. ☺️ Anonymkode: e1582...933 Dette stemmer ikke. Det er "phytoestrogens" i soyamelk, ikke østrogen. Så den effekten er nok ren placebo. Ellers syns jeg rådene til anonym f6f var gode! Jeg vil anbefale deg å ta en titt på forum som er laget for og av transpersoner, du kan sikkert finne mange gode tips der som folk har testet og kan skrive under på! Hvis du finner noen engelskspråklige forum så vil det sikkert være mange flere og mer varierte råd og få også. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: a723c...eb1
Million Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 (endret) 2 timer siden, Gangerolv skrev: Hei Skulle svært gjerne fått tips fra noen jenter som har vært født som menn om mat, drikke og øvelser som kan gi meg mer feminint ytre og brystvekst? Noen som kan være så snill og enten svare her eller PM meg. Da blir jeg veldig glad På forhånd takk, klem fra Mona 🙂 Det er dessverre ingen mat, drikke eller "øvelser" som gir brystvekst. Dette må det østrogen til for å få. Rett og slett hormoner, evt en operasjon med innlegg av silikon. Bryster har ikke muskler i det hele tatt, og består kun av hovedsaklig fettvev samt noe melkekjertler. Hovedsaklig fettvev i normale tilstander, men økt mengde melkekjertler (større kjertler) under amming og graviditet. Men det er altså fettvevet som gir størrelsen vanligvis. Har du vært i kontakt med helsevesenet og kommet i dialog om å ta tilskudd av østrogen? Da vil brystvevet komme. Endret 27. juli 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 Ja litt ekstra fett gjør mannekroppen mer feminin. Og ikke gå i transefella, hvor du overdriver sminken og doller deg opp for mye. Se rundt deg, damer flest går ikke rundt i kjoler, øyeskygge, stort hår og høye heler. Anonymkode: 2cc8c...764
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 hva gjør denne tråden under seksualitet, dette er jo et helsespørsmål. Anonymkode: 0df04...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå