AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Jeg fikk beskjed fra nav at jeg måtte søke barnehageplass i år for å få barnet mitt i barnehage neste år. Dette blir jo ikke riktig. Kan det være om nav mente plass før 1 år? Noen med erfaring? Anonymkode: 89fbc...f75
Kassiopeia8 Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Hvis du ikke skal ha barnet ditt i barnehage før august 2021 så trenger du ikke søke plass før neste vår.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Det er det som er rart. Hvorfor fikk jeg beskjed om at jeg måtte søke i år tro? Anonymkode: 89fbc...f75
Kassiopeia8 Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det som er rart. Hvorfor fikk jeg beskjed om at jeg måtte søke i år tro? Anonymkode: 89fbc...f75 Du får spørre vedkommende. Jeg aner ikke. Kanskje de trodde du ville ha plass nå? Men jeg trodde uansett ikke man søkte i hovedopptaket om dere så ville ønsket plass februar 21...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Når vil du ha plass? Fristen for hovedopptak i år er vel Long gone. Anonymkode: 80123...636
våren14 Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Jeg tror muligens det handler om hvis du ønsker plass fra februar neste år. Da er det lurt å søke så snart som mulig. Da blir man vel på venteliste hvis det blir en ledig plass så tidlig. Men hvis du tenker å starte august 2021 som noen sier, så søk innen 1.3 neste år. Det gjorde vi med våre, vi visste hvilken bhg vi ville ha de i, og det var sjelden ledige plasser utenom hovedopptak (start i august). Så vi tok litt ulønnet permisjon, så startet de da de var hhv 17 og 18 mnd gamle i bhg. Da søkte vi bare over nyttår enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå