Gjest olive Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Er dere fornøyd, dere med supermedlemskap? Jeg har lyst på blogg!
Mrs. K Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Jeg tror ikke at jeg gidder å ha blogg. Jeg er kjempefornøyd med dagboken min og i så tilfelle ville det bare bli en kopi av den.. Jeg har lastet inn bilde og lagt i et innlegg. Det er jeg kjempefornøyd med å kunne. Større plass til PM-er har jeg også fått.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. juli 2005 #3 Skrevet 15. juli 2005 Er det noen andre som vil svare og si noen ord?
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2005 #4 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har egentlig ikke satt meg så veldig inn i mulighetene man har som supermedlem jeg da. Likte ikke bloggen, og jeg bruker ikke bilder i hverken innlegg eller signatur, så... Men jeg har muligheten til det. Hvis jeg skulle få lyst! Og så koster det jo ikke så mye - støtter jo en god sak!
lillesky Skrevet 15. juli 2005 #5 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har blogg! Synes det er kjempemoro, og mer oversiktlig enn vanlig dagbok. Jeg bare måtte prøve supermedlemskap, synes ikke prisen er avskrekkende. Har ikke satt meg så veldig godt inn hva slags "goder" jeg har ellers, men det å ha blogg synes jeg er verdt det! Som ei som kommenterte sa: det er lettere å følge med på hva jeg gjør nå. Også er jeg enig med Kverula - man støtter en god sak! Vil jo gjerne at KG skal være et fint sted.
monja Skrevet 15. juli 2005 #6 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har vel heller ikke benyttet meg så mye av godene, eller satt meg inn i hve de innebærer for den del, men jeg har "bilde" i signaturen min, og jeg har satt inn et vedlegg for å prøve det. Blogg har jeg også og jeg synes den fungerer greit. Oversiktlig og enkel å finne fram i. Ikke er det blitt en kopi av dagboka mi heller. Og ikke minst er det greit å støtte KG med noen kroner. Det er jo et flott sted å være.
lillesky Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Monja: synes det er fint med sånn teller i signaturen! Hadde ikke giddet å trykke på den f.eks. Nydelig unge forresten! Endret 16. juli 2005 av lillesky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå