Gå til innhold

Slanking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har desperat prøvd å gå ned i vekt siden mai,men ikke gått ned noen ting.. :( Det jeg gjorde var å spise lite ,men ofte...

Det ble som regel et knekkebrød og ett glass melk som var måltidene mine, + middag på ettermiddag/kvelds...Det er som regel et kraftig kjøttmåltid.....

Har til og med prøvd noen lyn kurer innimellom,har heller ikke gått ned noe av de....

Trener aerobic,høypuls ofte og..men jeg går ikke ned...

Har noen noe tips til meg?Hva gjør jeg galt? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser du mye gotterier og kaker da? Er jo vanlig vis ikke den vanlige maten men heller alt vi spiser utenom måltidene som gjør at vi legger på oss..... Du sier heller ikke hvor ofte du trener. Det er viktig å være i aktivitet hver dag, enten gå en tur, sykle til jobben eller annet som får opp pulsen. Det har mere å si enn hard trening et par ganger i uka.

Skrevet

det ikke alltid man går ned kilo...men heller cm rundt mide ol......Så det er like viktig og måle seg rundt overarmene ,brystet,midejen,rompe og lår som å veie seg......

Om du ikke er så langt unna din idialvekt så kan det vere vanskeligere å miste de ekstra kiloene.....

Klem fra Lottemor

Skrevet

Kutt ut det store kjøttmåltidet på kvelden! Spis en god frokost heller. Husk at det er på dagen du forbruker kalorier ikke på kvelden og natta når man bare slapper av og sover.

At du ikke har gått ned noe, kommer jo litt ann på hvor overvektig du er også.

Skrevet
Kutt ut det store kjøttmåltidet på kvelden! Spis en god frokost heller.

Enig i at en god frokost er viktig, men det er faktisk middagen du ber henne om å kutte ut her!! Ikke bra! Vi trenger proteiner, ikke bare knekkebrød og melk. Men å spise middagen tidligere er sikkert ikke dumt. Er jo ikke bra for nattesøvnen heller å spise tunge måltider på kvelden.

Legger forresten merke til at vi alle sammen anntar at Martina faktisk er overvektig. Men en av årsakene til at hun ikke klarer å ta av seg kan jo faktisk være at hun allerede er på sin idealvekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...