Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) 

Psykologen mener jeg har psykose når jeg forteller om en person jeg møtte for mange år siden. De kaller det unormale opplevelser :hoho: ler meg ihjel... Møtte en person jeg hadde telepatisk kontakt med. Kjente et fysisk bånd og ble trekt mot hverandre som magneter. Følte jeg kjente personen fra før og kjente han igjen. 

Anonymkode: d60d4...9e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som psykose, får håpe du får hjelp. Lykke til.

Anonymkode: 08907...088

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:hoho:Jeg er friskere en noen gang. Men takk. :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mener psykologen at det er en psykose ?

Anonymkode: 1aa8b...664

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener psykologen at det er en psykose ?

Anonymkode: 1aa8b...664

Høres jo sånn ut for de fleste vil jeg tro. Hun mener det ikke går an og er innbilning. Men vet jo selvfølgelig at det ikke er det :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo sånn ut for de fleste vil jeg tro. Hun mener det ikke går an og er innbilning. Men vet jo selvfølgelig at det ikke er det :) 

Ikke tro på virkelighetsfjerne behandlere. Synd de ikke vet hva de snakker om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du blir syk av å ha noen som vil aldri deg godt. 

Anonymkode: ec120...111

• Liker 1
Skrevet

Deg igjen? Godt du har oppsøkt hjelp - men tydeligvis fånyttes.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer nok til å nøste opp i dette etterhvert som tiden går. Psykologen kan jo ikke si noe annet enn at dette er psykose siden det er helt umulig å ha telepatisk kontakt med andre. Veldig fint at du får snakke med en terapeut. Husker jo at du har hatt mange tråder om dette og at du har hatt det veldig vondt i perioder hvor du har hatt noen ganske kraftige hallusinasjoner. Ønsker deg det beste fremover! :klem:

Anonymkode: e243a...8d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer nok til å nøste opp i dette etterhvert som tiden går. Psykologen kan jo ikke si noe annet enn at dette er psykose siden det er helt umulig å ha telepatisk kontakt med andre. Veldig fint at du får snakke med en terapeut. Husker jo at du har hatt mange tråder om dette og at du har hatt det veldig vondt i perioder hvor du har hatt noen ganske kraftige hallusinasjoner. Ønsker deg det beste fremover! :klem:

Takk :) Venter på svar fra en synsk mann om alt det jeg har opplevd er ekte eller om jeg er syk. Så får jeg vel svar på om jeg er frisk eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du blir syk av å ha noen som vil aldri deg godt. 

Anonymkode: ec120...111

Føler jeg blir syk av å ikke bli trodd. Blir jo gal av det. Ingen tror det jeg opplever er sant. Men nå venter jeg på svar fra en som vet det meste så da får jeg bare si det til de hva han sa. De for nok sjokk :hoho:

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg har psykose har vel lill bendiris det også da...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler jeg blir syk av å ikke bli trodd. Blir jo gal av det. Ingen tror det jeg opplever er sant. Men nå venter jeg på svar fra en som vet det meste så da får jeg bare si det til de hva han sa. De for nok sjokk :hoho:

Du må bare ta vare på deg selv og ikke la noen utnytte deg ved å fakturere deg for behandling som ikke trengs. Psykologer kan jo ingenting om telepati uansett. Det blir som å få en rørlegger til å prøve å fikse mobilen din. 

• Liker 3
Gjest theTitanic
Skrevet

Psykose å tro på 1 ting som er litt på kanten, men ellers ser verden vanlig?  jaja...  Det der er diffust. Det finnes folk som er helt ved sine fulle fem som likevel tror på at det ligger mer i energiene rundt oss en det vi kan se. Er de psykotiske også? Hvem skal bestemme hva som er virkelig og ikke? Hva med Snåsa mannen? Det er mange som tror på ting som ikke jeg tror på. Og omvendt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, theTitanic skrev:

Psykose å tro på 1 ting som er litt på kanten, men ellers ser verden vanlig?  jaja...  Det der er diffust. Det finnes folk som er helt ved sine fulle fem som likevel tror på at det ligger mer i energiene rundt oss en det vi kan se. Er de psykotiske også? Hvem skal bestemme hva som er virkelig og ikke? Hva med Snåsa mannen? Det er mange som tror på ting som ikke jeg tror på. Og omvendt. 

De skal være så raske med å dømme. Forhåpentligvis får de vite at de tok feil av meg snart. Har hatt episoder som høres veldig psykotiske ut, men allikavel  ikke er det. Må liksom trosse alt å gjøre ting jeg overhode ikke har lyst til for å få en bekreftelse på at jeg ikke er gal. Har ikke en gang lov å kjøre bil da de tror jeg har schizofreni. 

Gjest theTitanic
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De skal være så raske med å dømme. Forhåpentligvis får de vite at de tok feil av meg snart. Har hatt episoder som høres veldig psykotiske ut, men allikavel  ikke er det. Må liksom trosse alt å gjøre ting jeg overhode ikke har lyst til for å få en bekreftelse på at jeg ikke er gal. Har ikke en gang lov å kjøre bil da de tror jeg har schizofreni. 

Hva har du lyst til å gjøre som du ikke kan? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, theTitanic said:

Jo, men man får ikke schizofreni-diagnose av noe litt diffust eller "ingenting". Da er det mange kriterier som skal oppfylles først. Hvis du søker på telepati her i forumet så kan du lese mange av trådene til TS hvor hun opplever å bli slått, befølt og kjeftet på telepatisk av en mann hver gang hun tenker på han, samtidig som hun ikke greier å la være å tenke på han. Hun har til tider svært store plager. Selvfølgelig må hun få hjelp for dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, theTitanic skrev:

Hva har du lyst til å gjøre som du ikke kan? 

Feks få en bekreftelse fra en som er synsk, da det er det eneste som skal til for at familien og legen skal tro på at jeg ikke er syk. Får liksom ikke kjøre bil. 
Får ikke kjøre bil da jeg opplevde en ny telepatisk kontakt med en som rett og slett har evner til å røre meg fysisk uten å være i samme rom. Dette kan jeg forstå høres ut som psykose da kanskje ingen har opplevd det i motsetning til det som står i innlegget. 

Gjest theTitanic
Skrevet

Jeg er veldig interessert i å høre hva som anses som psykotisk og hva som anses som eksentrisk/kreativt/alternativt. Hvor settes grensen? 

Gjest theTitanic
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men man får ikke schizofreni-diagnose av noe litt diffust eller "ingenting". Da er det mange kriterier som skal oppfylles først. Hvis du søker på telepati her i forumet så kan du lese mange av trådene til TS hvor hun opplever å bli slått, befølt og kjeftet på telepatisk av en mann hver gang hun tenker på han, samtidig som hun ikke greier å la være å tenke på han. Hun har til tider svært store plager. Selvfølgelig må hun få hjelp for dette.

Dette vet jeg ingenting om. Kun denne tråden er lest. Men jeg er nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...