AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Har dere noen favoritter blant vannbaserte mascaraer? Jeg har slitt med å finne meg en ny favoritt etter at min forrige gikk ut av produksjon. De fleste jeg har brukt siden den gangen (2 år siden eller noe) har enten etterlatt pandalook eller vært vanskelige å få av. Spesielt dette med fjerning er viktig for meg siden jeg får litt noia når den sitter for godt. Er lei av bomkjøp (har sikkert 10 forskjellige som jeg misliker...) så noen gode tips tas i mot med stor takk Jeg ønsker mest av alt volum btw. Anonymkode: 45501...1c6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Jeg er veldig fornøyd med Clinique high impact mascara i alle fall. Utrolig lett å fjerne med bare vann uten at det sitter igjen på huden etterpå. Anonymkode: bb811...676
Blingblingtahei Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med Clinique high impact mascara i alle fall. Utrolig lett å fjerne med bare vann uten at det sitter igjen på huden etterpå. Anonymkode: bb811...676 Ser den er ok for sensitive øyne, men opplever du også det? Du har kanskje ikke sensitive øyne men 🤪 har vurdert å kjøpe den, ikke fått surra meg til det men ser den har fått mange gode anmeldelser. Hva mener egentlig ts med vannbasert mascara? Trodde først hun mente slik beauty tubes, men den clinique mascaraen er vel ikke slik?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Jeg bruker også Clinique sin high impact mascara, gjort det i mange år. Går bort med varmt vann, men holder seg når det regner, jeg svetter eller det kommer tårer i øyekroken. Anonymkode: cd9f6...ee8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig fornøyd med Clinique high impact mascara i alle fall. Utrolig lett å fjerne med bare vann uten at det sitter igjen på huden etterpå. Anonymkode: bb811...676 Takk for tips håper jeg finner en ny favoritt nå. Er skikkelig lei av å kjøpe dritt! Har prøvd det meste av billige varianter, men også noen dyre. Klumping og rennende er det kjedeligste av alt. 44 minutter siden, Blingblingtahei skrev: Ser den er ok for sensitive øyne, men opplever du også det? Du har kanskje ikke sensitive øyne men 🤪 har vurdert å kjøpe den, ikke fått surra meg til det men ser den har fått mange gode anmeldelser. Hva mener egentlig ts med vannbasert mascara? Trodde først hun mente slik beauty tubes, men den clinique mascaraen er vel ikke slik? Neinei, ikke beauty tubes 😛 beklager misvisende ingress. Tenker på vannløselig, altså ikke vannfast. Må alltid gnikke og gni noe så for jævelig når jeg velger det, også får jeg rødt øyeparti et døgn etterpå. - ts Anonymkode: 45501...1c6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Jeg har lagt min elsk på denne: https://www.vita.no/ysl-mvefc-the-curler-black Får både lengde og volum. Aldri hatt så fine vipper før! Anonymkode: 3f565...0ca 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Mascara Inimitable Chanel Verdens beste mascara. Anonymkode: 7b06d...68f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå