AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Heisann! Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med kvinner som praktiserer dominans ovenfor sin mann eller submissiv mann som jeg kan dele erfaringer med eller lære av. Er kvinne selv, dominant. Noen her som ønsker å skrive med meg på PM? Anonymkode: 4cd6e...125
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Jeg anbefaler femdom gruppene på fetlife Anonymkode: fc77f...012
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Tror du må regne med at folk gjennomskuer deg som mann på jakt etter fantasier... Anonymkode: 4cba5...b64
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du må regne med at folk gjennomskuer deg som mann på jakt etter fantasier... Anonymkode: 4cba5...b64 Sånt sett er dette forumet komplett håpløst? Jeg har vært på Kvinneguiden før og opplevd mye rart og ja, som de fleste sett trollene...men ærlig talt? Jeg er på Fetlife, men gruppene der inne er ikke anonyme. Derfor vil min mann da se hva jeg spør om der inne, noe som er lite pirrende for han hvis jeg skal planlegge en kveld med litt ekstra krydder. Derfor oppsøkte jeg Kvinneguiden. Men takk, da vet jeg at det bare er å droppe dette. Takk Anonymkode: 4cd6e...125
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Det er nå lukket grupper på fl, hvor kun de som er i gruppen ser hva som blir skrevet. Femdom gruppen har laget en sånn gruppe. Anonymkode: fc77f...012
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nå lukket grupper på fl, hvor kun de som er i gruppen ser hva som blir skrevet. Femdom gruppen har laget en sånn gruppe. Anonymkode: fc77f...012 Er det sant? Så+ bra, husker du hva den heter? TS Anonymkode: 4cd6e...125
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 Kunnskapsbase for Femdom Norge Eventuelt søk på femdom Norge. Anonymkode: fc77f...012
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånt sett er dette forumet komplett håpløst? Jeg har vært på Kvinneguiden før og opplevd mye rart og ja, som de fleste sett trollene...men ærlig talt? Jeg er på Fetlife, men gruppene der inne er ikke anonyme. Derfor vil min mann da se hva jeg spør om der inne, noe som er lite pirrende for han hvis jeg skal planlegge en kveld med litt ekstra krydder. Derfor oppsøkte jeg Kvinneguiden. Men takk, da vet jeg at det bare er å droppe dette. Takk Anonymkode: 4cd6e...125 Altså, JEG personlig, tror at du godt kan være en kvinne på jakt etter tips. Men selv om du er det, kan mange av svarene du får, komme fra menn som bare drømmer, og småtasser som tuller. Tror lukkede grupper på FL er bedre. Anonymkode: 4cba5...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå