AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei, det er skjedd nåke i min barndom jeg er veldig usikker på om jeg kan kalle bli misbrukt. Eller om det faktisk var min egen feil at det skjedde. da jeg var 12-14 år gammel så blei jeg overtalt av en kompis til å prøve litt seksuelle ting med han. Jeg ville ikkje først, men gjikk med på vist han gjorde det samme på meg etter jeg gjorde noe på han, trenge ikkje og si spesifikt hva det var. Men vertfall då så etter jeg hadde gjort ting på han sånn at han ble «ferdig» så kan han med unnskyldning om at han måtte gå osv. Dette skjedde mange ganger der eg sa nei, fordi jeg aynst det blei urettferdigt. Men manipulerte meg til å gjøre seksuelle ting på han mangen ganger der igjen han aldri gjorde nåke tilbake. Følte han brukte meg. Diste gangen det skjedde så kan vi si at jeg sugde han, han sa ikkje ifra til meg når han kom, så når det skjedde så holdt han meg fast så jeg ikkje kunne gå vekk/slutte. Jeg har slitt gjennom mangen år etter dette og tingt at dette var ikkje nåke galt siden eg egentli varmed på det. Men ble lurt til det på ein måte. Er dette min egen feil? Har det veldig vanskeligt med dei sosiale folka rundt pga vi 2 har vert kompiser i maaangen år etterpå men nå klarer jeg ikkje å skå han ein gang uten å nesten spy og få angst anfall. Jeg har heilt melt meg ut av vennegjengen pga han er ein del av den. Så jeg har mistet kontakt med mangen venner som jeg egentli vil fortsette og ha i livet mitt Anonymkode: 345f3...428 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Jeg synes ikke du skal være så opptatt av å henge merkelapper på det. Misbruk eller skyld, det er uansett en opplevelse fra din barndom, som har gitt deg traumer. Jeg tviler på at det hjelper deg ut av dette, om skyld plasseres. Du bør komme deg til en profesjonell terapeut. Anonymkode: 11cdb...633
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Tingen er den at eg nyligt klarte og fortelle litt til ein kompis i vennegjengen om koffor jeg hadde meldt meg ut. Han blei sjokkert av dette eg fortalte. Eg blei dåveldig redd for at livet til denne personen som gjorde dette mot meg da jeg var barn, kan få sitt liv ødelagt pga eg går fram med ting som egentli var min egen feil. Nåke eg egentli blei med på( manupulert til å bli med ). Jeg går allerede til proff hjelp. Det bare føltes godt og fortelle det ein plass, og høre fra andre ka slags meninger andre har. Setter pris på tilbakemeldinger! Anonymkode: 345f3...428
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tingen er den at eg nyligt klarte og fortelle litt til ein kompis i vennegjengen om koffor jeg hadde meldt meg ut. Han blei sjokkert av dette eg fortalte. Dette kan få alle slags utfall spør du meg. Regn det som 100% sikkert, at vedkommende ikke holder det for seg selv. Det beste er kanskje om han går direkte og diskret til den personen det gjelder, og ber ham om å ordne opp mellom dere. Men vær forberedt på at dine problemer plutselig er kjent over hele bygda. Anonymkode: 11cdb...633
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Dere var begge under både seksuell lavalder og kriminell lavalder. Dere gjorde begge noe som dere ikke var modne for. Ham gikk over grenser med deg, og du var ikke helt i stand til å passe grensene dine enda. Ingen av dere var gamle nok til å være forventet å håndtere seksuelle ting og egne og andres grenser. Det er trist at du fikk traumer så ung. Han gjorde noe galt, men kan ikke forventes å forstå hele rekkevidden av det. Dette er unger som fortsatt kan kaste stein på biler i fart eller forsøke å blende sjåfører med speil. Anonymkode: cf117...5cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå