Gå til innhold

Lav mann = liten penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min erfaring er at høyde og str på kuken ikke har noen sammenheng. Verken når det gjelder lengde eller tykkelse. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi menn er heldigere der, for vi kan bare se på puppene til dama, så vet vi om hun er noe å satse på eller ikke. 👊

Anonymkode: 027b4...b04

haha en del bruker store tykke push uper og innlegg.Så når det går av er det kanskje flatt..Så nei.

Anonymkode: 1a1c6...5c7

Skrevet

Den største penisen jeg har lekt med satt på en ganske liten mann. Men han var jo i tillegg mørkhudet, så det gjør jo ofte at de er større. En aldeles nydelig penis. 

AnonymBruker
Skrevet

Motsatt her

Anonymkode: d692a...896

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

haha en del bruker store tykke push uper og innlegg.Så når det går av er det kanskje flatt..Så nei.

Anonymkode: 1a1c6...5c7

Sånt avklarer man på forhånd, så det er ikke noe stress. 

Anonymkode: 027b4...b04

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med 5 ekser er at jo lavere mannen er, jo mindre penis. De 2 på nærmere 190 hadde størst, og han på 178 hadde minst (12-13cm)

Anonymkode: 5de11...4b8

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva har dere erfart? 

Anonymkode: 58475...371

Damer vet jeg at har ofte kort kjeden ved lav høyde og lang ved høye damer.

Nå er ikke sånn at jeg studerer andres peniser i felles dusj men, det stemmer nok ikke. Har sett mye mindre penis på menn på 2m høyde mens jeg selv er 173cm høy og penis på rett under 18cm i lengden.

Det r både "shower" og "grower" penis der ute og ikke lett å se i slapp tilstand. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke! 

Anonymkode: f5e79...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 170. Har aldri målt penisen hans, men vil tippe den er ca 14 cm (altså ganske gjennomsnittlig). Den er dog veldig tykk! Aner ikke hvor mange cm det kan være, men den er ganske mye tykkere enn en dorull i hvert fall (har hørt om dorulltesten) og en agurk...

Anonymkode: f151f...757

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke min erfaring. Har hatt sex med noen menn under 170, han som var bare 160, hadde stor penis. De andre helt normal. Har hatt sex med noen med micro penis, og de har vært høye. Han ene var 2 m høy, og brukte str. 48 i sko, jeg trodde jo han ville ha det utstyret. Penisen hans var 4 cm og tynn, i slapp tilstand, så var den ikke synlig. 

Anonymkode: 8facf...1a7

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes lave menn med monsterpikk, og høye menn med mikripenis.

Men gjennomsnittlig så har høye menn lengere penis. Sånn er det bare.

Anonymkode: c1cff...7d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er lav (169 cm) og har stor penis..

Anonymkode: 23543...aa8

AnonymBruker
Skrevet

Minste jeg har sett var på en mann på 185. Største på en lav mann. Tviler på det henger sammen men er nok individuelt 

Anonymkode: 1f198...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...