Gjest presten Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Hunden min spiste akkurat en prestekrage. Er den giftig?
Mrs. K Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Det ser ikke sånn ut etter et kjapp søk på Google. Hvis hunden din kaster opp eller blir slapp har den kanskje reagert likevel.
Gjest uri Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Nei.. Det er ikke giftig, eller farlig.. Fikk beskjed fra oppdretter at det var bra hvis hunden spiser prestekrage.. Der er visstnok vitaminer i dem..
Cherie Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Hunder har som regel peil på hva de skal og ikke skal spise utendørs. Innendørs tror jeg de har nadapeil. Hunden min spiste i alle fall en julestjerne og det ekke bra, spes ikke med nyresvikt fra før. Men det gikk bra.
Gjest presten Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Tusen takk for alle svar! Så bra at den ikke er farlig, er den del av dem her.. Hun har spist litt lite av maten sin i det siste pga varmen tror jeg. Kanskje hun mangler litt vitaminer og instinktet sier at hun skal spise prestekrager?
Gjest prestekrage Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Skvatt jeg nå!!! Men er ikke noe mere giftig enn noen kommentarer nå og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå