AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Del Skrevet 27. juli 2020 God morgen! Jeg har strikket en ensfarget genser i sort i garnet Kid Silk, og ser nå at innfargingen på garnene er litt ulik... Jeg lurer derfor på om det er mulig å farge ullgensere i vaskemaskinen slik som man kan gjøre med bomullsklær? Eller om noen har andre lurer måter å få fargen jevn på!😁 Anonymkode: 6abdc...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Del Skrevet 27. juli 2020 Er det samme parti kan du klage til forhandleren! Jeg vet at Sandnes garn iallfall før kunne prøve å redde strikketøy som hadde feil i seg når det var samme partinr, men vet ikke om de gjør det fremdeles. Anonymkode: a52d0...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Del Skrevet 27. juli 2020 Det kan gå bra med kaldsvannsfarge og ullprogram ("håndvask"), men jeg tør ikke garantere at fargeforskjellen forsvinner helt. Anonymkode: 5486c...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå