Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt gravid på nytt med Letrozol, og hvor fort gikk det i forhold til første gang?

Anonymkode: b3eb3...3ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt gravid på nytt med Letrozol, og hvor fort gikk det i forhold til første gang?

Første gang jeg ble gravid med første mann for 8 år siden tok det ca 1 1/2år,svært uregelmessig syklus.

Ble nå gravid igjen på Letrozol enkel dose andre prøveperiode forrige måned,endte dessverre i SA,skal prøve igjen nå neste måned.

For min del som ikke har eggløsning av meg selv omtrent,er den da til god hjelp. Synd jeg ikke har prøvd den for flere år siden, hadde egentlig slått meg til ro med at jeg ikke kunne få flere barn, men nå har jeg et lite håp🙏

Anonymkode: 7018e...3f4

Skrevet

Ble gravid med barnet mitt for 2 år siden på 5 pp , (3 X enkle doser, og 2 x dobbel dose ) , 5 prøveperioden var andre gang jeg tok dobbel dose. Kjente da klare el-symptomer. Aldri kjent lignende før og ikke siden. Ble gravid i denne syklusen. 

er nå i gang igjen , 3 pp nå (midt i prøving i disse dager..) dobbel dose. Har selvfølgelig rukket å bli utålmodig, selv om jeg vet vi ikke har prøvd lenge statistisk 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Sender dere masse lykkestøv! 

Jeg fikk første spontant men 4år senere var det fremdeles ikke kommet et søsken, fikk Letrozol med god effekt og ble gravid første PP med dobbel dose Letrozol (samt Primolut og Ovitrelle). Har veldig lyst på nummer 3 men kvier meg veldig for det psykisk siden vi var så veldig heldige med kun en runde sist. Vet det er å forvente det tar endel runder men å tenke rasjonelt når man står i det er virkelig lettere sagt enn gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd 3 ganger med letrozol uten å lykkes. 

Anonymkode: 0e4ac...652

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...