AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Bor i Trøndelag og tenkte kjøpe vognpose på salg snart. Hvilken er best? Synes de med lammeskinn i ser gode ut, men det blir kanskje for varmt? Pris spiller ingen rolle (ser de dyreste koster fra 2500-4500 når det ikke er salg), men ønsker å kunne bruke den til vi er ferdig med vogn. Gutten min er allerede lang, så slik forlenger ser nyttig ut. Han blir 1 år i oktober, men starter ikke i bhg før han nærmer seg 2 år. Regner med posen bør kunne brukes der også. Vil gjerne høre hvilke dere er fornøyde med og hvilke som ikke har fungert Anonymkode: 95a29...ed4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Har ingen erfaringer men pose i dun burde du absolutt ha. Jeg ville hatt lammeskinn til å bruke mellom vogn og vognpose, særlig på vinteren. Som du sier har du en lang gutt så forlenger er jo absolutt en fordel der. Jeg har gått for voksi city sin, spent på om vi blir fornøyde. Vet noen klager på at voksi ikke har åpning på midten, men den jeg har kjøpt har det? Men det er jo smak og behag. Anonymkode: f579f...7d3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Jeg vil tro at de aller fleste gjør nytten sin. Jeg har Easygrow naturen og liker den veldig godt, varm og god pose Brukes fint både i bhg og hjemme. Men den er dyr, da. Vil tro at det går an å finne billigere poser som også gjør nytten. Forlenger er kjekt som du sier, da kan man bruke posen fra fødsel og ut vognperioden. Jeg liker også at det er bare en glidelås i midten i stedet for to på sidene, særlig når litt større babyer/toddlers skal løftes inn. Anonymkode: 6dc5a...489
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingen erfaringer men pose i dun burde du absolutt ha. Jeg ville hatt lammeskinn til å bruke mellom vogn og vognpose, særlig på vinteren. Som du sier har du en lang gutt så forlenger er jo absolutt en fordel der. Jeg har gått for voksi city sin, spent på om vi blir fornøyde. Vet noen klager på at voksi ikke har åpning på midten, men den jeg har kjøpt har det? Men det er jo smak og behag. Anonymkode: f579f...7d3 Voksi urban som har to glidelåser, city har en 😊 Anonymkode: 6dc5a...489
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå