Gå til innhold

Steder å ha sex? Les innlegget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha sex, gjerne 10 min. Spiller ikke noe rolle! Trenger nødvendigvis ikke å være for en hel time. Kan være en kjappis! Men jeg sliter med å finne plass for å ha sex.

Ikke mulighet hjem hos meg eller han, ikke mulighet på hotell da vi sliter litt økonomisk. 
prøvd offentlige toaletter men er veldig forstyrrende og føler jeg ikke får nytet! Prøvd blandt annet solarium og var like skummelt og forstyrrende!

steder man kan ha sex? 

Anonymkode: e8dd1...ec5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utendørs. Velg grad av nærhet etter hvor lyst dere har til å bli sett. 

Anonymkode: 10897...68a

• Liker 1
Skrevet

I bilen?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Noldus skrev:

I skogen?

6 minutter siden, pia mater skrev:

I bilen?

Er ikke begge disse stedene ulovlig? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er verre å ha sex i solarium og offentlig toalett, enn fredelig i bilen eller ute i skogen godt unna folk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, i teorien, men om dere gjør det langt til skogs hvor det er minimal fare for å bli oppdaget så,er det jo ingen som vil oppdage dere!😉

Anonymkode: 520a5...15c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, i teorien, men om dere gjør det langt til skogs hvor det er minimal fare for å bli oppdaget så,er det jo ingen som vil oppdage dere!😉

Anonymkode: 520a5...15c

Eksempel på slike steder?

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, i utgangspunktet ikke.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil gjerne ha sex, gjerne 10 min. Spiller ikke noe rolle! Trenger nødvendigvis ikke å være for en hel time. Kan være en kjappis! Men jeg sliter med å finne plass for å ha sex.

Ikke mulighet hjem hos meg eller han, ikke mulighet på hotell da vi sliter litt økonomisk. 
prøvd offentlige toaletter men er veldig forstyrrende og føler jeg ikke får nytet! Prøvd blandt annet solarium og var like skummelt og forstyrrende!

steder man kan ha sex? 

I skogen eller i bilen.

Hvis er det mulight dere kan låne en av deres leilighet hvis dere har venner 

Skrevet
Akkurat nå, byh1 skrev:

I skogen eller i bilen.

Akkurat nå, byh1 skrev:

I skogen eller i bilen.

Hvor gamle er dere? 

AnonymBruker
Skrevet

Det å ha sex på solarium, i prøverom osv synes jeg er forferdelig egoistisk. Sjansen for at andre får det med seg er meget stor, og det er å tre din seksualitet over hodet på noen som ikke har bedt om det. Dere synes sikkert det er pirrende, alle rundt dere synes det er flaut og teit det dere driver med. 

Hvis det ikke er mulig å være hverken hos deg eller han så tyder det uansett på at det her er snakk om utroskap. Og da er det ikke håp for dere.

Anonymkode: 07961...b55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å ha sex på solarium, i prøverom osv synes jeg er forferdelig egoistisk. Sjansen for at andre får det med seg er meget stor, og det er å tre din seksualitet over hodet på noen som ikke har bedt om det. Dere synes sikkert det er pirrende, alle rundt dere synes det er flaut og teit det dere driver med. 

Hvis det ikke er mulig å være hverken hos deg eller han så tyder det uansett på at det her er snakk om utroskap. Og da er det ikke håp for dere.

Anonymkode: 07961...b55

Solarium skjedde en gang. Var ikke noe konfortabelt i det hele tatt og føltes svært eisky 

ute do føles tryggt for man låser? 
prøverom har vi aldri tenkt å ha sex i. Er jo bare gardiner wtf

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksempel på slike steder?

Kjøp et telt til 200 kr, dra til skogs.

Anonymkode: d02a7...d10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Under helipaden på Snøhetta. Relativt uforstyrret.

Anonymkode: 389ce...126

Skrevet

Det er lov å ha sex i det fri, men unngå steder der det vanligvis ferdes folk - badeplasser, ved turveier, parker etc. Men i skogen, på den andre siden av et jorde, ved sjøen osv. er lov dersom dere ikke ser folk når dere kommer dit. Hvis dere likevel skulle bli overrasket av noen har dere ikke gjort noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...