AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Hei, Jeg leier en liten, trivelig 2-roms leilighet i en liten bygd uten spesielt mange å forhøre meg med. Prøver derfor her. Har først nå, etter 4 måneder leietid, oppdaget at kontorstolen min har laget mange små, overfladiske riper i eikeparketten i leiligheten. Alt er samlet på ett område, altså der stolen står. Tok meg som nevnt 4 måneder å oppdage, så det synes ikke godt, men etter å ha oppdaget det er det alt jeg ser. Ripene er ikke dype og kjennes ikke når jeg tar hånda over. Er det noe man kan gjøre for å fikse dette bortsett fra å bytte gulv? Er det eventuelt mulig å kun bytte den delen av gulvet som er skadet, eller må alt byttes? Hva blir eventuelt prisen på dette? Om hele gulvet må byttes er det snakk om ca 25 m2. Anonymkode: 7b49d...02e
T-Rex Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 https://alanor.no/Problemlosere/Problemlosere/Skade-pa-parkett.aspx
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Første du gjør er å begrense at ny skade oppstår, kjøp deg ei sånn plastplate kontorstolen kan stå på. Anonymkode: 5513b...da9
VoodooChild Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Hvis man leier ut bolig med parkett (eller har i egen bolig) må man regne med bruksslitasje. Parkett blir fort stygg. Jeg hadde som den over meg sier, begrenset videre skade, og så ikke tenkt noe mer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå