AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Det er som om de går inn for å passe inn i stereotypen på fjollehomser. Ser aldri lesbiske damer drive på slik, altså staute kortklipte kraftige damer med hår under armene som kjører rundt med traktor mens de buser og bøller. Anonymkode: ca753...172 10
Humle Brumle Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Ok, hvor mange homofile har du faktisk møtt og blitt kjent med? Høres ut som du bare snakker fra ting du har sett i filmer. 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 La nå folk få være som de er Anonymkode: 887a5...dc4 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Misunnelig? Anonymkode: 31031...b7b Hvorfor i alle dager skulle noen være misunnelig på dette... Hvorfor .... Anonymkode: 0f4dd...9b1 14
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Misunnelig? Anonymkode: 31031...b7b Nei, virkelig ikke. Bare lurer. Anonymkode: ca753...172 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Hvorfor alle disse trådene om homofile på kg for tiden? Hvorfor ikke heller gå ut blant folk og kanskje prøve å bli kjent med noen homofile da? Siden det er så interessant at det opprettes tråd etter tråd om dem... Det går i de samme spørsmålene om og om igjen i trådene. Homofile er forskjellige, akkurat som heterofile. Og de er bare folk, som alle andre. Gå ut og finn det ut. Anonymkode: 4688f...ca6 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Er da bare å styre unna slike. Har i løpet av mine 50 år bare sett slike noen få ganger. Joda, jeg reagerer instinktivt med avsky også, men tar meg jo i det slik at det ikke vises. Anonymkode: c3676...24e 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Jan Thomas mener at homofile menn som kjører på med sånn oppførsel/utseende ødelegger for oppfatningen folk har om homofile menn. Han har heller ikke noe sansen for Pride paradene, der nesten alle homofile menn løpet rundt som dragqueens. Jeg er enig med han. Anonymkode: c6865...bbf 12
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager skulle noen være misunnelig på dette... Hvorfor .... Anonymkode: 0f4dd...9b1 Misunnelig på folk som er seg selv, og ikke bryr seg om hva andre tenker. Det er jo ganske mye å være misunnelig på spør du meg. Anonymkode: 12ed4...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jan Thomas mener at homofile menn som kjører på med sånn oppførsel/utseende ødelegger for oppfatningen folk har om homofile menn. Han har heller ikke noe sansen for Pride paradene, der nesten alle homofile menn løpet rundt som dragqueens. Jeg er enig med han. Anonymkode: c6865...bbf Han er ikke akkurat prakteksemplar selv da. Anonymkode: 31031...b7b 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jan Thomas mener at homofile menn som kjører på med sånn oppførsel/utseende ødelegger for oppfatningen folk har om homofile menn. Anonymkode: c6865...bbf Han kan ta seg en bolle. Jeg mener, han lagde parodi på "What does the fox say" med tittelen "What does the cock say"... Den sa forresten jizz jizz... Hvis ikke det er stereotypisk vet ikke jeg. Noen er flamboyante og andre ikke. Jeg mistenker folk som henger seg sykt opp i sånt ved andre mangler litt livserfaring. Anonymkode: 26d11...1de 10
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Finn en helt vanlig homofil mann, med vanlig jobb og vanlige venner, så ser du at det er ikke stor forskjell på han og andre menn. Anonymkode: 31031...b7b 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #15 Skrevet 27. juli 2020 Masse respons, men ingen som kan svare på HI. Anonymkode: 1c4ca...5c3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Masse respons, men ingen som kan svare på HI. Anonymkode: 1c4ca...5c3 Fordi premissene i HI er feil - de fleste homofile menn og kvinner er helt normale folk du ikke kan se om er homofile eller hetrofile. Men noen er jo også litt eller veldig flamboyante. Det kan være kulturelt, at de har lært seg fakter etter sitt miljø eller andre de identifiserer seg med, det kan være en forsvarsmekanisme med påtatt selvtillit, det kan være noe de har tatt til seg fordi de trodde det var forventet av homofile, det kan være at det rett og slett føles naturlig for dem og at de trives med det. Det finnes også en god del lesbiske som lever opp til deres steriotype, jeg vil si jeg har sett like mange steriotypiske lesbiske som homofile, men det er jo klart at den steriotypiske homofile stikker seg mere frem. Personlig er jeg ikke så fan av hverken pride paraden eller at media stort sett kun fronter steriotypen som underholdning. Det setter feil premisser for hvordan homofile «skal» være. Anonymkode: aac02...ef2 3
deedee_ Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jan Thomas mener at homofile menn som kjører på med sånn oppførsel/utseende ødelegger for oppfatningen folk har om homofile menn. Han har heller ikke noe sansen for Pride paradene, der nesten alle homofile menn løpet rundt som dragqueens. Jeg er enig med han. Anonymkode: c6865...bbf Så du mener at LHBT miljøet kun har lov til å feire Pride om de gjør det på en måte som er komfortable for DEG - som ikke er i miljøet en gang? Hva er galt med å være fjollete eller å kle seg i drag? Hvordan påvirker dette livet ditt negativt? Etter min mening så beviser dette hvorfor de nettopp burde fortsette å delta i parader i drag, og være dekket i glitter, og å fjolle og le. Frem til alle mennesker får lov til å kle seg, elske, oppføre seg og leve slik som er autentisk for dem, uten å bli sensurert eller fortalt at "slik er det ubehagelig for meg at du fremtrer" - så har vi en jobb å gjøre med våre holdninger. Endret 27. juli 2020 av deedee_ 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 9 minutter siden, deedee_ skrev: Så du mener at LHBT miljøet kun har lov til å feire Pride om de gjør det på en måte som er komfortable for DEG - som ikke er i miljøet en gang? Hva er galt med å være fjollete eller å kle seg i drag? Hvordan påvirker dette livet ditt negativt? Etter min mening så beviser dette hvorfor de nettopp burde fortsette å delta i parader i drag, og være dekket i glitter, og å fjolle og le. Frem til alle mennesker får lov til å kle seg, elske, oppføre seg og leve slik som er autentisk for dem, uten å bli sensurert eller fortalt at "slik er det ubehagelig for meg at du fremtrer" - så har vi en jobb å gjøre med våre holdninger. Fra din egen "logikk" vil det bokstavelig talt aldri noen sinne være noe situasjon hvor en kan slutte å gå i pride-parader ettersom et hvert forsøk på å avvikle det vil sees på som et bevis på at det behøves mer. Er jo bare en fallasi og uærlig argumentering det. Anonymkode: b896b...6a8
deedee_ Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fra din egen "logikk" vil det bokstavelig talt aldri noen sinne være noe situasjon hvor en kan slutte å gå i pride-parader ettersom et hvert forsøk på å avvikle det vil sees på som et bevis på at det behøves mer. Er jo bare en fallasi og uærlig argumentering det. Anonymkode: b896b...6a8 Hvorfor i alle dager skulle man avviklet Pride? Og ja, om noen på død og liv jobber for å avvikle Pride, så beviser det at Pride er nødvendig og at man da burde rope enda høyere. Blir det samme som om noen skulle prøvd å avvikle kvinnedagen, eller 17 Mai. Alle disse er viktige markeringer av frihet, og hvis noen prøver å få slutt på dette så er det i bunn og grunn et angrep mot friheten. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 Ofte er de mer fjollete og femi, enn damer også. Kanskje de har for mye østrogen? Anonymkode: b21e1...a23 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå