Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest shy girl
Skrevet

Jeg trenger hjelp her... Jeg skal kjøpe en gave til en venn som står meg veldig nær, og som jeg kanskje vil ha noe mer enn vennskap med. Jeg skal sende han noe han har glemt hos meg da han var på besøk, og har lyst til å legge ved en gave også. Det må ikke være noe dyrt og overdådig, for da blir det fort teit. Men en liten ting som han blir glad for... Hva kan man kjøpe? finnes det noe som er genialt å gi til en skjønn og herlig gutt? :wub:

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest
Skrevet
Jeg trenger hjelp her... Jeg skal kjøpe en gave til en venn som står meg veldig nær, og som jeg kanskje vil ha noe mer enn vennskap med. Jeg skal sende han noe han har glemt hos meg da han var på besøk, og har lyst til å legge ved en gave også. Det må ikke være noe dyrt og overdådig, for da blir det fort teit. Men en liten ting som han blir glad for... Hva kan man kjøpe? finnes det noe som er genialt å gi til en skjønn og herlig gutt?  :wub:

Gi ham hva som helst. Det betyr ingen verdens ting hva det er og undertegn med "jeg liker deg veldig godt" :)

Gjest Guest
Skrevet

Kanskje litt te? En spennende krydderte for eksempel. Te finnes jo som "kur" for alt mulig også, om han er mye stressa feks kan du kjøpe beroligende te.

Skrevet

hva med hans favoritt sjokolade?

Gjest GreenSky
Skrevet

Eller et gavekort på to kinobilletter, og et kort hvor det står at det er til daten dere to skal ha når han kommer tilbake ;)

Gjest Guest
Skrevet
Kanskje litt te? En spennende krydderte for eksempel. Te finnes jo som "kur" for alt mulig også, om han er mye stressa feks kan du kjøpe beroligende te.

herregud, det er jo en gutt hun skal kjøpe gave til da??? :o

Skrevet
Eller et gavekort på to kinobilletter, og et kort hvor det står at det er til daten dere to skal ha når han kommer tilbake  ;)

Kinobilletter syntes jeg var en genial ide. :D

Gjest Shy girl
Skrevet
Eller et gavekort på to kinobilletter, og et kort hvor det står at det er til daten dere to skal ha når han kommer tilbake  ;)

Dette var jo en super idé!! takk :D og takk dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...