Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe i parfymeri? Er dette en respektert jobb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir man sett ned på? Vurderer å søke jobb i et parfymeri:)

Anonymkode: 90ab6...b28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er som en hvilken som helst annen jobb innen kundeservice (altså butikk). 

Anonymkode: a7245...e44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe mer respektert enn å jobbe på cubus O.l.

Anonymkode: 901fd...275

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får respekt for folk som gjør jobben sin bra, uansett hvilken jobb det er. En parfymeriansatt med engasjement, produktkunnskap og som er god på kundebehandling fortjener respekt. Derimot ville jeg ikke hatt mye respekt for en ansatt som gjorde seg utilgjengelig, fjaset med kollegaer eller trykket på telefonen. 

Anonymkode: 4326c...7d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal helt ærlig si at jeg tenker på de som jobber i parfymeri som veldig jålete. Man må jo ha kunnskap om og interesse for de produktene man selger, så å stå der og vite alt mulig om ulike foundationer og mascaraer og slike ting tenker jeg er for veldig spesielt interesserte...

Anonymkode: 9f803...77f

AnonymBruker
Skrevet

De blir ikke sett ned på. Jobber en deltid, er det som enhver annen deltidsjobb. Jobber en i årevis, tar en jo gjerne en slags utdanning eller kurs osv. Folk setter stor pris på god hjelp. Familien min driver et parfymeri, og jeg har aldri hørt noe om at de opplever å bli sett ned på. Har heller aldri hørt verken fra venner eller andre bekjente at de ser ned på folk som jobber i parfymeri, verken før eller etter de vet om familiebedriften. 

Anonymkode: a90a6...9ae

Skrevet

Du kommer nok til å bli sett ned på uansett hva slags serviceyrke du jobber i, dessverre. Utfordringen ligger i hvordan du håndterer det. Klarer du å gi faen så er jo alt i orden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hvert fall aldri tenkt noe negativt om det og har stor respekt for de som kan stå i slik parfymelukt dagen lang :)

Anonymkode: 4e835...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...