leetha Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Det startet ved corona stengingen. Han har alltid vært en rolig og stille gutt men har da pratet og smilt. Sosial og aktiv osv. Han sitter så og si kun og gamer så fort han får mulighet. Prater knapt...sier ingenting hos feks besteforeldre han kjenner så godt. Sommeren ble jo hjemme pga corona. Vi skulle egentlig utenlands men ble småturer hjemme istedet. Prater med han men han sier alt er ok, at ingen i klassen er så sosiale nå/noen er på ferie o.l....men hvor er den blide aktive gutten min? Er dette normalt når blir tenåring? Mutt, stille, dårlig matlyst og inaktiv😪 hvordan kan jeg hjelpe han når han sier alt er ok?
powerpuffen Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Det er helt normalt når hormonene kommer Jeg husker meg selv på den alderen. Jeg ble veldig innesluttet og holdt meg for det meste på soverommet når jeg ikke var på fritidsaktiviteter og lignende. Gi han litt tid, så tror jeg det løser seg med tiden når skolen starter opp igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå