Gå til innhold

Vi har 1 års bryllupsdag i morgen. Skal det feire?s?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Jegmegogbarnet
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du usikker, så er det tryggest å feire! Kjøp blomster og en søt gave og lag en god middag f.eks, evt bestill bord på restaurant

Anonymkode: 346a4...207

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke snakke sammen på forhånd? «Har du lyst å feire? Skal vi kjøpe gaver?» Det kalles kommunikasjon...

Anonymkode: 6fb56...4c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alltid hatt en god middag på den dagen. Som en selvfølge... han har kjøpt blomster og jeg har kjøpt en liten ting som symboliserer årene (noe i papir til papirbryllup osv osv) En jeg kjenner sa en gang at bursdager kommer av seg selv. Bryllupsdager jobber man for så derfor feirer vi dem. 

Anonymkode: f5283...72e

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Kjøp blomster og vin. Lag middag og gjør det koselig.

AnonymBruker
Skrevet

JA! 😍 Kjøp iallefall blomster og skriv noen fine ord på er kort. Bare gjør det! Vær raus. 

Anonymkode: 61a69...f0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør henne om hva hun forventer og hva hun ønsker. Spør henne om hun forventer noe mer eller mindre spesielt i år siden det er første året kontra neste år. Kanskje kan dere bli enige om at dere tar ansvaret for feiring annethvert år? Sånn at det ikke alltid er bare én av dere som ordner god middag osv.

Anonymkode: 85f3f...c74

AnonymBruker
Skrevet

I min bok er det selvsagt å skulle feire bryllupsdag. Minimum blomster og en god middag tenker jeg? Enten spise ute, eller lage noe ekstra godt hjemme. Gave kun hvis dere vil, jeg bryr meg ikke så mye om gave selv på alle slike merkedager.

Men ja, kommunikasjon er en fin ting :) 

Anonymkode: b3d62...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes like mange svar som par. 

Vi har gjort alt fra å ta en romantisk helgetur med luksushotell og Michelinmat, til å hoppe rett over det fordi det var en hektisk arbeidsperiode og ingen hadde overskudd. Gaver gir vi aldri, vi har nok ting. 

Snakk sammen og bli enige om hva dere gjør. 

Anonymkode: cd3dc...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...