AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Jeg har kjøpt meg flere par med nye øredobber på glitter, jeg har også kjøpt et lite skrin å ha de i på badet. Det er to av de parene jeg har likt veldig godt og brukt omhverandre. På kvelden tar jeg de av og legger de i skrinet. Jeg skulle da ta på et av de parene som jeg likte best og har brukt mye, og ser at det bare er én øredobb av det paret i skrinet.. tenker litt sånn what?! Javel... da får jeg ta det andre paret da, også er det bare én øredobb igjen av det paret også!? Alle de andre par øredobbene jeg ikke har brukt er begge øredobbene igjen av. Og jeg har lett igjennom hele baderoms skatollet og på gulvet. Jeg hadde jo latt merke til om jeg bare hadde 1 øredobb igjen/mistet den ene fra øret når jeg har skullet ta de av på kvelden. Hadde ikke bare lagt én øredobb ned i skrinet og glemt det! TO ganger... Har ikke hatt besøk på over en mnd. Og ørdeobbene er kjøpt etter siste besøk.... hva i alle dager kan det her være ? Hva slags logisk forklaring kan det være på dette? Anonymkode: c8209...862
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Legger også til at den knotten man fester øredobben med bak øret er borte på den ene øredobben som det bare er en igjen av. Ligger ikke skrinet den heller. Og jeg hadde aldri lagt der løst, fester de alltid på automatisk etter jeg tar de av. Anonymkode: c8209...862
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Bare be høyt om å få øredobber tilbake, takk. Nissen hører deg. Anonymkode: 9fa43...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Bare be høyt om å få øredobber tilbake, takk. Nissen hører deg. Anonymkode: 9fa43...6a5 Dette! Det fungerer hver eneste gang for meg. Jeg tror det er noe annet enn nisser jeg da, men hjelpere av en eller annen måte. Anonymkode: a2e5d...ad7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette! Det fungerer hver eneste gang for meg. Jeg tror det er noe annet enn nisser jeg da, men hjelpere av en eller annen måte. Anonymkode: a2e5d...ad7 Hjelpere? Som stjeler? Skulle ikke de hjulpet med ting da ? Anonymkode: c8209...862
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Nisser er glad i blanke ting, og de er ikke av veien for å gjøre en rampestrek heller. Men hvis du spør får du det tilbake. Stell pent med dem så er de greie tilbake. Anonymkode: 9fa43...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Det er nok de samme nissene som alltid tar én sokk. Anonymkode: 6b7e1...735
Rant Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 Har du hatt noen på overnatting? Kanskje noen som har rotet i smykkeskrinet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå