AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Når man har brukt opp alt varmt vannet, og man setter på en vaskemaskin og oppvaskmasin, blir det fortsatt like rent når det er kaldt vann som når vannet er vamt? Eller MÅ det være varmt vann når man setter på oppvaskmaskin og vaskemaskin?! Jeg har flyttet ut for ikke så lenge siden, og håper noen kan svare mef på dette!! Anonymkode: 04e63...32a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når man har brukt opp alt varmt vannet, og man setter på en vaskemaskin og oppvaskmasin, blir det fortsatt like rent når det er kaldt vann som når vannet er vamt? Eller MÅ det være varmt vann når man setter på oppvaskmaskin og vaskemaskin?! Jeg har flyttet ut for ikke så lenge siden, og håper noen kan svare mef på dette!! Anonymkode: 04e63...32a Trodde de varmet opp vannet selv jeg. Anonymkode: 38375...7a0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Vaskemaskina og oppvaskmaskina varmer opp vannet. Anonymkode: 1afae...307 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Fint å vite dere Takk for svar! Ts Anonymkode: 04e63...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå