AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Okei so, har dette vært tråd tidligere? Jeg er fuckings hekta. Men. Hvorfor spør aldri Roper om hvorfor Pine alltid dukker opp der han er?! Jeg er på episode tre. Men føler ikke dette blir besvart. Altså?? Anonymkode: edf94...e34
visp Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Spoiler Han ser han jo første gang i Sveits. Og da er ikke neste møte før på Mallorca (han skal jo tilfeldigvis jobbe der). Så det er jo ikke flere "dukker opp" enn de?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, visp skrev: Vis skjult innhold Han ser han jo første gang i Sveits. Og da er ikke neste møte før på Mallorca (han skal jo tilfeldigvis jobbe der). Så det er jo ikke flere "dukker opp" enn de? Nei, kanskje ikke. Men likevel?? Det var det første jeg tenkte. Er det ikke rart?😂😂 Anonymkode: edf94...e34
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Spoiler Altså. Det er ikke tema mellom dem «hvorfor er han her og?». Med mindre slaven til Roper graver og stiller det spørsmålet senere? Spoiler Anonymkode: edf94...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå