Korres Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Er det alright? Ser man må bruke dette i spaet. Noen som har brukt og vet noe om passform/størrelser?
Scherbatsky Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 De er kjempegreie og holder seg fine. Syns det er greit at de har den regelen, for det gjør også at man ikke blir helt uttørket og vondt av høyere mengde klor. Jeg er en størrelse XXL (badedrakt) og det passet meg helt fint. Men vanligvis så ender jeg bare opp med å ikke bruke badetøyet for det meste. Man blir fort vant til å gå naken der utover dagen. Kjempefin plass! Ikke glem art deco-en som ligger i et hjørne ved siden av den lille kiosken i første etg. Kan ligge litt gjemt hvis man ikke har vært der før, og det er kjempedigg temperatur i vannet der inne.
Korres Skrevet 27. juli 2020 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2020 8 timer siden, Scherbatsky skrev: De er kjempegreie og holder seg fine. Syns det er greit at de har den regelen, for det gjør også at man ikke blir helt uttørket og vondt av høyere mengde klor. Jeg er en størrelse XXL (badedrakt) og det passet meg helt fint. Men vanligvis så ender jeg bare opp med å ikke bruke badetøyet for det meste. Man blir fort vant til å gå naken der utover dagen. Kjempefin plass! Ikke glem art deco-en som ligger i et hjørne ved siden av den lille kiosken i første etg. Kan ligge litt gjemt hvis man ikke har vært der før, og det er kjempedigg temperatur i vannet der inne. Takk for svar og tips 🙏🏼
fiskennemo Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Kjøpte bikinien deres første gangen jeg var der, og det var den eneste gangen den ble bruk der og. 😂 Bikinien var helt OK, mener å huske at det var slik at man måtte ha samme str. på underdel og overdel, noe som kan være et problem for mange. Ellers er det som sagt ovenfor veldig naturlig å være naken der. Man må uansett bruke badekåpe når man er oppe fra vannet, så det er kun i vannet du er naken.
Rant Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Fin passform på badedrakten, har brukt den to ganger, ellers vært naken.
Rant Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, fiskennemo skrev: Kjøpte bikinien deres første gangen jeg var der, og det var den eneste gangen den ble bruk der og. 😂 Bikinien var helt OK, mener å huske at det var slik at man måtte ha samme str. på underdel og overdel, noe som kan være et problem for mange. Ellers er det som sagt ovenfor veldig naturlig å være naken der. Man må uansett bruke badekåpe når man er oppe fra vannet, så det er kun i vannet du er naken. Nei, man trenger ikke badekåpe om man går ut av bassenget naken. Og i saunaene må man være naken.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 På 28.7.2020 den 2.57, fiskennemo skrev: Kjøpte bikinien deres første gangen jeg var der, og det var den eneste gangen den ble bruk der og. 😂 Bikinien var helt OK, mener å huske at det var slik at man måtte ha samme str. på underdel og overdel, noe som kan være et problem for mange. Ellers er det som sagt ovenfor veldig naturlig å være naken der. Man må uansett bruke badekåpe når man er oppe fra vannet, så det er kun i vannet du er naken. Nei, fikk kjøpe overdel i s og underdel i m Anonymkode: 74f6b...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå