Gå til innhold

Ungdomsserie på 90-tallet, noen som husker den?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var flere ungdommer som satt rundt ett bål og fortalte skumle historier, noen som husker hva den heter?

Anonymkode: 8eb86...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, anonymkg2020 skrev:

Are You Afraid Of The Dark

Are You Afraid of the Dark?

Anonymkode: 9907a...864

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Are you afraid of the dark?» som andre her sier. Husker vi pleide å se på den. Det var en episode med en liten død gutt (spøkelse) som hele tiden dukket opp og sa «I’m cold.» 😵 Vi var livredde for ham, og skremte hverandre med den episoden resten av sommerferien. 😆

Jeg hadde helt glemt det, helt til jeg nylig så en serie der et lite spøkelse stod og frøs og sa (med helt likt tonefall) at det var så kaldt. 

Anonymkode: 4cf4f...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymkg2020
På 27.7.2020 den 11.26, AnonymBruker skrev:

«Are you afraid of the dark?» som andre her sier. Husker vi pleide å se på den. Det var en episode med en liten død gutt (spøkelse) som hele tiden dukket opp og sa «I’m cold.» 😵 Vi var livredde for ham, og skremte hverandre med den episoden resten av sommerferien. 😆

Jeg hadde helt glemt det, helt til jeg nylig så en serie der et lite spøkelse stod og frøs og sa (med helt likt tonefall) at det var så kaldt. 

Anonymkode: 4cf4f...65b

.

Endret av anonymkg2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så en episode en gang om en vampyr. Den hadde huggtennene foran, der vi har fortenner, og ikke på hjørnetennene. Fy, så skummel den var. Jeg hadde mareritt i årevis etterpå. Flere som har sett den episoden? Skulle likt å se den vampyren igjen. Kanskje den ikke er like skummel nå. 

Anonymkode: 72298...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en episode en gang om en vampyr. Den hadde huggtennene foran, der vi har fortenner, og ikke på hjørnetennene. Fy, så skummel den var. Jeg hadde mareritt i årevis etterpå. Flere som har sett den episoden? Skulle likt å se den vampyren igjen. Kanskje den ikke er like skummel nå. 

Denne? 

Anonymkode: f40d4...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var livredd den serien! Husker fortsatt introen, skummel musikk og et huskestativ som knirker i vinden. 

Husker ikke så mange episoder, men husker én hvor det var noen som levde evig og holdt seg ung ved å ta livet av andre på mystisk vis.

Tror jeg lukket øynene mye under denne serien, og var genuint mørkredd. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Grøss. Hugsar godt denne serien ja. 

Anonymkode: 6e29c...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, K@tt skrev:

Jeg var livredd den serien! Husker fortsatt introen, skummel musikk og et huskestativ som knirker i vinden. 

Husker ikke så mange episoder, men husker én hvor det var noen som levde evig og holdt seg ung ved å ta livet av andre på mystisk vis.

Tror jeg lukket øynene mye under denne serien, og var genuint mørkredd. 😅

Huff husker også introen. Skrudde alltid av etter den husken kom😬 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 7/27/2020 at 7:38 PM, AnonymBruker said:

Vampyren i den episoden er Orlock/Dracula fra Nosferatu (1922). Husker det bare vagt, men kommer han ut av lerretet på en gammel kino og forfølger hovedpersonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at serien gikk fra 92 til 2000, og at det er 7 sesonger! 

Hadde vært gøy å sett igjen nå, forhåpentligvis er det latterlig dårlig og ikke skummelt lenger...

Husker forresten at Tatyana Ali, hun som er Ashley, søskenbarnet til Will Smith i Fresh Prince var med I en episode. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...