AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Være seg familie, søsken, venner, kjæreste, Date osv.. er det ok for deg å forholde deg til disse hvis det kun er du som initierer noe og tar noe initiativ ? da prater jeg ikke om dere som er introverte, syke osv som liker det slik pga livssituasjon slik at du har «kontrollen» gidder du det i lengden å bare ta initiativ? Anonymkode: e1533...90a
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Nei Om jeg må ta initiativ 3 ganger på rad kutter jeg personen ut for godt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nei Om jeg må ta initiativ 3 ganger på rad kutter jeg personen ut for godt. Takk for svar. Mener du det seriøst eller var det ironisk ment? Anonymkode: e1533...90a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Virkelig ingen? Det er 13 sider, som var 16/17 sider før opprydding om en bursdag, men et så enkelt spørsmål er det ingen som har noe formening om? Anonymkode: e1533...90a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Da takker jeg for alle svar 👍 Anonymkode: e1533...90a
MarieLo Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Selvsagt ikke. Noe så destruktivt hadde vært selvutslettende og ødelagt utviklingen min, jeg har tenkt meg fremover, ikke bakover. I didnt come this far, to only have come this far. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 I perioder, ja. Hvis det er snakk om en venninne som jeg vet har vansker med å ta initiativ og som setter pris pp at jeg gjør det, ja. Anonymkode: 661f6...1f6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 Ja, det i seg selv er ikke noe stort problem. Men jeg har en kompis som er veldig enveis i den forstand at han skal bestemme når det passer, han skal ha hjelp, men aldri hjelpe andre. Du er god nok til det kommer noen bedre. Han finner jeg ikke på noe med mer for det gidder jeg ikke, uansett hva grunnen er. Er ikke så farlig om jeg må ta initiativ til treff med andre, så lenge jeg føler at begge har utbytte av det, men selvfølgelig orker jeg ikke det hvis svaret stadig er negativt. Anonymkode: 7a48c...55b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Kuttet ikke ut folk over en lav sko, da blir du ganske ensom til slutt. Alt handler ikke om deg. Folk kan ha det travelt eller være slitne. Eller har avtaler med andre, mange har stort nettverk og mange å tilfredstille. Anonymkode: 3814c...1fe
MarieLo Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kuttet ikke ut folk over en lav sko, da blir du ganske ensom til slutt. Alt handler ikke om deg. Folk kan ha det travelt eller være slitne. Eller har avtaler med andre, mange har stort nettverk og mange å tilfredstille. Anonymkode: 3814c...1fe Man blir mer ensom av å prioritere enveisrelasjoner i stedet for genuine relasjoner som gir noe tilbake også. Er de for opptatte eller slitne eller vil prioritere noen andre er det en ærlig sak, man velger selv hvem og hva man vil bruke energiene sine på.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Nei det er jeg ikke. Men for en periode går det jo fint. I fjor så slet min venninne en del med sykdom, og ble deprimert. Da tok jo jeg mye mer kontakt enn hun. Men nå er det tilbake til normalen igjen. Men hvis noen over lang tid, ikke tar noe kontakt, så slutter jeg og ta kontakt, og da dør det ut. Er det nye venner, så kutter jeg kontakten mye tidligere. Anonymkode: 95fa0...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå