AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Er det mulig å ha en demon i seg som gjør at livet går på tverke? De siste 16 årene har det ballet på seg med uflaks og fysiske plager hos meg. Selv om jeg tar forhåndsregler, prøver å være positiv innstilt og ta riktige valg, så er jeg så uheldig og dette er noe som folk rundt meg har begynt å legge merke til. Jeg har hele livet opplevd en del vonde hendelser, men jeg har alltid taklet det og gått videre og ikke tenkt noe spesielt over det. For 16 år siden var jeg i en alvorlig bilulykke og ble skadet, og etter dette har det virkelig begynt å balle på seg med nye skader&ulykker. Jeg pleier å fleipe til folk om at jeg er sånn som Donald Duck, men begynner nå å lure på om jeg kan være besatt av en demon? Anonymkode: 4f84e...886 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Nei Murphys lov :Alt som kan gå galt, går galt. Det er ikke rart at folk/meg selv lurer på det, når absolutt alt jeg foretar meg går på tverke.. Ts Anonymkode: 4f84e...886 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kristen? Anonymkode: 0dc82...b66 Er ikke superkristen eller medlem i en menighet, men jeg ønsker å tro på en Gud eller noe som er godt. Ber ofte om hjelp, at ting skal gå bra osv. Takker også for de få tingene som går bra. Ts Anonymkode: 4f84e...886 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Ville bare gi deg en klem, Ts❤️ Det er fælt å føle at alt går galt, år etter år. Jeg har hatt det sånn selv også, så lenge jeg kan huske. Det dukker opp små lysglimt, bittesmå øyeblikk av glede, men de øyeblikkene glir fort over, dessverre. Her er utfordringene kroniske smerter som både er utmattende i seg selv, og som har gitt meg redusert livskvalitet fordi det er så mye jeg elsker å gjøre som jeg ikke har klart å gjøre på over 15 år. Har også andre utfordringer innen helse. Og er singel og barnløs, selv om jeg ønsket meg mann og barn for alt i verden. Karrieren har også gått skeis. Jeg lurer ofte på hvorfor livet ble så ille, hva er det med meg som gjør at jeg ikke skal få oppleve å være glad og lykkelig? Tilfreds? Så ja, jeg tror jeg skjønner følelsen din. Håper det løser seg for deg❤️ Anonymkode: b3c49...661 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 På 26.7.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev: Murphys lov :Alt som kan gå galt, går galt. Det er ikke rart at folk/meg selv lurer på det, når absolutt alt jeg foretar meg går på tverke.. Ts Anonymkode: 4f84e...886 Det er nok en demon. Anonymkode: 00356...cbf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 Kjenner til det, har hatt 20 år sånn selv. Nå ser det ut som det har begynt å snu. Jeg tror på law of attraction og fokuserer på alt det bra som skal skje meg:) Anonymkode: ba1e9...c73
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 På 26.7.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev: Er ikke superkristen eller medlem i en menighet, men jeg ønsker å tro på en Gud eller noe som er godt. Ber ofte om hjelp, at ting skal gå bra osv. Takker også for de få tingene som går bra. Ts Anonymkode: 4f84e...886 Kristne kan ikke være besatt av demoner Anonymkode: 0dc82...b66
Diafragma Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 Hei! Nei, du er ikke besatt av en demon. Demoner finnes ikke. Helt sikkert
Silva Pluvialis Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 7 minutter siden, Diafragma skrev: Hei! Nei, du er ikke besatt av en demon. Demoner finnes ikke. Helt sikkert Det gjør de, men jeg tror heller ikke TS er demonbesatt.
Diafragma Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, Uatskillelig skrev: Det gjør de, men jeg tror heller ikke TS er demonbesatt. Demoner, som i fysiske manifestasjoner av erfaring og frykt, gjør jo. Men det finnes ikke reelle vesener som inntar og styrer oss. Jeg tror det er viktig å minne om at det ikke foregår noe overnaturlig
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 Kan være en klebeånd. Skumle saker. Vriene å bli kvitt. Anonymkode: 14021...774
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå