Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både på lønn og arbeidsvilkår, de klager mer enn andre yrkesgrupper. Ja det er travelt, ja det er slitsomt og man får vondt i ryggen! Men lønnen er faktisk ikke så dårlig, den er helt grei, på grensen til god! Finnes mange andre yrkesgrupper som også har det slitsomt på jobb, de aller fleste har det faktisk slitsomt på jobb! Det er derfor det kalles jobb....

Anonymkode: 44f3d...ab2

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig? Du bare følte for å lage nok en tråd der du kan spy ut litt eder og galle mot sykepleierne? Hva er vitsen med alle disse trådene egentlig, klarer du deg ikke med de titalls andre som ligger her fra før?

Anonymkode: 87873...8c6

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier på sykehjem og er fornøyd med lønnen. Kunne hatt litt bedre, men helt ok. Jobben krever mye av oss, men sånn er det å være sykepleier. 

Anonymkode: 59d06...4df

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Du bare følte for å lage nok en tråd der du kan spy ut litt eder og galle mot sykepleierne? Hva er vitsen med alle disse trådene egentlig, klarer du deg ikke med de titalls andre som ligger her fra før?

Anonymkode: 87873...8c6

Ikke sett et sånn forum før, bare klaging over yrket

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både på lønn og arbeidsvilkår, de klager mer enn andre yrkesgrupper. Ja det er travelt, ja det er slitsomt og man får vondt i ryggen! Men lønnen er faktisk ikke så dårlig, den er helt grei, på grensen til god! Finnes mange andre yrkesgrupper som også har det slitsomt på jobb, de aller fleste har det faktisk slitsomt på jobb! Det er derfor det kalles jobb....

Det har vært mange lignende tråder her om «sykepleiere syter». Hva er din utdannelse og arbeid? Jeg blir mer nysgjerrig på hvem som skriver disse trådene

Anonymkode: a78dc...c25

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev: