AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Er det innafor hvis du har veldig lyst på dama? Ble overrasket at han ville både fingre og ha sex med meg, selv om jeg sa jeg hadde mensen. Sa jeg kunne suge han, men han ville ha samleie også. Dere med pulevenner da, sex når mensen? Trodde det var turnoff for menn? Anonymkode: 49403...6b9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Du, altså, menn putter utstyret i støvsugeren. Dette er ingenting. Anonymkode: f9314...2e9 2
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Jeg har sex bare med kjæresteemner eller noe som kan holde litt lengre tid. Sex med mensen er det stort sett damene som stopper. Ikke alle. Noen liker sex selv om de har mens. Meg gjør det ikke mye om hun har mens. Nei tar bare forbehold slik at man slipper unødvendig griserier. Dvs. sex i dusjen eller med håndklær under henne/oss. Jeg slikker ikke da så litt prippen er jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Aldri vært borti en mann som bryr seg, ikke om det er ONS heller. De fleste er vel bare glad de får sex... Anonymkode: 24c25...cff
Sørlandsjenta02 Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Noen menn vil bare ha BJ under mensen, og noen vil heller ta meg i rompa når de hører jeg har mensen, men de fleste kjører på som vanlig. Må bare han noen håndklær eller et sånt tisselaken i senga for å unngå flekker på madrassen. Og så suger jeg ikke kuken rett fra musa sånn som ellers.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Hmmmmmmm, trodde de fleste menn synes det var ekkelt. Iallefall hvis ONS og en ikke kjenner personen så godt ved pulevenner. Er det noen fare for infeksjon ved sex når mensen? Helt uten fare for graviditet? Anonymkode: 49403...6b9
Hunmedham Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 De fleste menn synes det er helt uproblematisk. Analt er jo et greit alternativ, mens BJ blir halvgod løsning. Ha sex i dusjen hvis du selv er skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 Brannbil... Nei takk Anonymkode: 10de8...27b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå