AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Jeg har en nydelig datter på 17, hun har alltid vært godhjertet og snill. Hun hadde ikke mange venner og en dag for 8 mnd siden fikk hun kjæreste. Vi tok han inn i familien som vår egen, han spiser her, sover her og er med på mye vi finner på. Han har egen leilighet som han har fått av nav, han er 18 år. Datteren min raste ned i vekt, hun er bleik og aggressiv. Hun sa hun har spiseforstyrrelser og vi har hjulpet henne med dette, (psykolog, matplaner ect) i det siste han hun vært mye hos kjæresten. Hun har blitt mer og mer deprissiv og snakker om selvmord. I går kom hun hjem, lå i sengen hysterisk og sa alt var dritt. Hun hylte og oppførte seg helt rart. Jeg fant ut hun hadde rust seg på benzo seigmenn. Jeg vet ikke helt hva dette er men hun var tydeligvis på en heftig nedtur. Kjæresten deler visst dop og har rust seg i mange år. Jeg ble sint når jeg fant ut hun hadde rust seg, ringte kjæresten og truet han og sa han aldri fikk snakke med henne mer. Hun klikket og slo og skrek. Det ble så gale at vi måtte ringe politiet. Jeg kjenner henne ikke igjen og hun har forandret seg fullstendig de siste mnd. Hun bor nå hos min mor pga krangelen vår. Jeg er så sint og skuffet etter å han blitt behandlet som dette. Jeg har baby i hus. Hva gjør jeg? Noen som har noen råd? Akkurat nå hater hun meg for jeg har gjort det slutt mellom henne og typen. Anonymkode: 6d462...2b0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Mitt beste tips er å ta kontakt med en pårørendegruppe i din kommune. Da kan du få tips til gode hjelpetilbud som finnes i nærmiljøet, i tillegg kan det være godt å ha noen å dele erfaringer med. Anonymkode: 4f7f3...e40
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Jeg var akkurat som din datter og prøvde adderall (som inneholder amfetamin) en periode jeg fikk tak i det, da det hjalp meg prestere i studiene. Da jeg gikk tom var nedturen så intens at jeg bare gikk rundt og gråt og alt var håpløst. Bare vær der for datteren din. Hun er ikke seg selv akkurat nå. Anonymkode: 2c638...e19
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 ruset meg på hennes alder jeg også. er 19 nå. gjorde det fordi jeg ville teste ut nye ting + press fra venner som drev på med det. det hjelper å snakke med forebyggende i politiet, for at datteren din skal forstå hvilke konsekvenser rus kan få og at det er farlig. det hjelper ikke å kjefte masse på henne. Anonymkode: fbc00...2cb 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 En ting har livet lært meg. Sinne og frustrasjon hjelper ikke her. Her er det omtanke og kjærlighet det beste våpnet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå