AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Bare for å tømme dere? For dere er kåte? Eller må dere tenne litt på dama, typ like henne litt og synes sexen var bra? En fyr jeg har hatt sex med noen ganger spør igjen. Tenker om det er kun for han er kåt eller for han liker/tenner litt på meg, og synes sexen var bra. Skal sies at jeg vet han kan få flere damer uten problemer. Så forstår det ikke helt. Hvorfor akkurat meg da. Han er også yngre enn meg. Anonymkode: b261b...601
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Han virker fornøyd nok. Hva tilsier at sexen ikke var bra? Anonymkode: 92545...fe5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for å tømme dere? For dere er kåte? Eller må dere tenne litt på dama, typ like henne litt og synes sexen var bra? En fyr jeg har hatt sex med noen ganger spør igjen. Tenker om det er kun for han er kåt eller for han liker/tenner litt på meg, og synes sexen var bra. Skal sies at jeg vet han kan få flere damer uten problemer. Så forstår det ikke helt. Hvorfor akkurat meg da. Han er også yngre enn meg. Anonymkode: b261b...601 Du gjør han mye mer enn hva han er, ikke sett han på pidestall. Hvorfor i alle dager skal han ikkke ha lyst på deg? Anonymkode: f7b4c...ada 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Skal sies at jeg vet han kan få flere damer uten problemer. Så forstår det ikke helt. Hvorfor akkurat meg da Det kan jo godt være han har sex med flere, kanskje alle han kan få for alt du vet. Sex er godt for menn nesten uansett, tror ikke du skal bekymre deg Anonymkode: 2e115...a14 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Jeg skjønner hvorfor du lurer. Ofte lurer jeg på det samme selv. Har ligget med menn over tid, men de forsvinner så fort de finner konemateriale, hva nå enn det er. Jeg må iallefall tenne på mannen for å ha sex. Anonymkode: b1b41...ae7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Helt grei sex er bedre enn ingen sex? Anonymkode: d4916...07c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Prøver å få ut av han hvorfor han vil ha sex med meg igjen. Men han vil ikke svare. Jeg sa han vel kan være med andre mye flottere og yngre damer. Men fikk til svar han ikke hadde lyst på de. Og ikke hadde sex med noen han ikke likte. Så da tenner han vel på meg på en måte? Og var fornøyd med sexen? Siden han spør igjen? Anonymkode: b261b...601 1
Fioljenta Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 For meg høres det ut som om du overanalyserer. Han liker deg. 3
Vestfold38 Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Ikke skrem bort mannen med masse spørsmål som kan gjøre ting uinteressant, kan jo være som han sier at han kun har sex med de han liker, så da vil han jo like deg? Ikke si at han er bedre med andre yngre og flottere, det blir jo å skyve han litt unna. Kos deg, prøv deg frem, kan jo være en god mann du har funnet og som nevnt over, ikke overanalyser for mye. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #10 Skrevet 27. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Prøver å få ut av han hvorfor han vil ha sex med meg igjen. Men han vil ikke svare. Jeg sa han vel kan være med andre mye flottere og yngre damer. Men fikk til svar han ikke hadde lyst på de. Og ikke hadde sex med noen han ikke likte. Så da tenner han vel på meg på en måte? Og var fornøyd med sexen? Siden han spør igjen? Anonymkode: b261b...601 Er dette første mannen du har hatt sex med? Spørsmålene du stiller ham viser to ting, at du er veldig usikker (turn off) og at du overanalyserer noe enormt (også et turn off). Anbefaler deg å la vær å dele energiene dine, altså ha sex, før du er fornøyd nok med deg selv og ikke har behov for bekreftelse fra andre. Det vil gi deg en selvtillit som er naturlig uten å være arrogant, og menn vil finne deg sexy og tiltrekkende uansett! Anonymkode: bdc15...0e2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #11 Skrevet 27. juli 2020 Hull er hull. Hun kan like gjerne være blåst i hodet, bare hun ikke er smellfeit. Er kroppen jeg har sex med, ikke hjernen i hodet. Så lenge du ikke er ugly, spiller det null rolle hvem jeg knuller, så lenge jeg slipper skrevsylte på pikken. Anonymkode: 06206...65b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #12 Skrevet 27. juli 2020 Prøver å unngå det, men er gift. Da må jeg jo ha sex med henne iblant. Anonymkode: 1c6eb...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #13 Skrevet 27. juli 2020 Ville aldri fortsatt med sex med ei dame hvis sexen var dårlig eller middelmådig. Mulig jeg kunne gitt henne en ny sjanse dersom hun virket interessert og ivrig i å lære seg, og tatt en ny vurdering derfra. Om dama er aldri så snasen å se på, hjelper det ikke hvis hun ikke duger i senga. M54 Anonymkode: 58e2d...31f 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #14 Skrevet 27. juli 2020 Mange kvinner har noe å lære av @Sørlandsjenta02 og @Fioljenta 😉 Anonymkode: 58e2d...31f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #15 Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mange kvinner har noe å lære av @Sørlandsjenta02 og @Fioljenta 😉 Anonymkode: 58e2d...31f Hva da egentlig? Anonymkode: 1c6eb...d7a 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange kvinner har noe å lære av @Sørlandsjenta02 og @Fioljenta 😉 Anonymkode: 58e2d...31f Takk. Det var veldig hyggelig sagt av deg. Og jeg tror du he helt rett. Mange kvinner skylder på at mannen bare tenker på en ting. Det er ikke bare tanker, men først og fremst instinkter. Og mange kvinner tenker bare på seg selv, og er ikke villige til å gjøre noe ekstra for at mannen skal ha det ekstra deilig.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 Menn putter penis i meloner oppvarmet i mikrobølgeovn. Altså... Anonymkode: 71552...625 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Menn putter penis i meloner oppvarmet i mikrobølgeovn. Altså... Anonymkode: 71552...625 Er det en ting? Jeg har pult mellom sofaputer, men man lærer altså noe nytt hver dag. Anonymkode: 1c6eb...d7a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 2 hours ago, Vestfold38 said: Ikke skrem bort mannen med masse spørsmål som kan gjøre ting uinteressant, kan jo være som han sier at han kun har sex med de han liker, så da vil han jo like deg? Ikke si at han er bedre med andre yngre og flottere, det blir jo å skyve han litt unna. Kos deg, prøv deg frem, kan jo være en god mann du har funnet og som nevnt over, ikke overanalyser for mye. 😊 Tull og tøys. Jeg spør hundre spørsmål til menn selv i startfasen etter få dater om deres intensjoner og sier at jeg overtenker og er skeptisk til ditt og datt, ikke skremt bort noen enda, faktisk er det jeg som ender med å dumpe stort sett 😅 er med en smule humor så klart, så om noen blir skremt i fremtiden tar jeg det ikke så tungt. Man må våge sånt, man er mennesker tross alt! Er jeg usikker på om en mann ligger med meg selv om han ikke liker meg, vel da stiller jeg hundre spørsmål. Anonymkode: 93a0b...369
Vestfold38 Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tull og tøys. Jeg spør hundre spørsmål til menn selv i startfasen etter få dater om deres intensjoner og sier at jeg overtenker og er skeptisk til ditt og datt, ikke skremt bort noen enda, faktisk er det jeg som ender med å dumpe stort sett 😅 er med en smule humor så klart, så om noen blir skremt i fremtiden tar jeg det ikke så tungt. Man må våge sånt, man er mennesker tross alt! Er jeg usikker på om en mann ligger med meg selv om han ikke liker meg, vel da stiller jeg hundre spørsmål. Anonymkode: 93a0b...369 Prøver å få ut av han hvorfor han vil ha sex med meg igjen. Men han vil ikke svare. Jeg sa han vel kan være med andre mye flottere og yngre damer. Men fikk til svar han ikke hadde lyst på de. Og ikke hadde sex med noen han ikke likte. Så da tenner han vel på meg på en måte? Og var fornøyd med sexen? Siden han spør igjen? Hadde jeg fått sånne spørsmål og attpåtil at jeg kan være med andre flottere og yngre damer så er det nok mulig jeg hadde tatt noen skritt tilbake, kommer an på situasjon selvfølgelig men tull og tøys vil jeg nå ikke si det er, men vi har alle forskjellig syn, noen vil dele ditt og noen vil dele mitt og andre vil ikke dele noen av oss. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå