AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Hadde nylig mensen. Noen dager siden. Ca en uke siden maks. Kan jeg pule uten kondom? Uten å bli gravid? hvor kan jeg isåfall kjøpe kondomer med mer følelse? har sett det finnes kondomer som man ikke kan føle at man har kondom. Eller man får mer følelse ville bestille fra gratis kondomer. Men tar en uke og trenger for imorgen. Anonymkode: 77dac...1ca
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Har sett at helsestasjoner for ungdom har kondomer. Men de har ikke dem med ekstra følelse? De har normale Anonymkode: 77dac...1ca
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Kondomer med følelse😅 Du, sorry at jeg spør, men er du gammel nok til å ha sex? Forresten har alle kiosker, bensinstasjoner, dagligvareforretninger osv. et godt utvalg av kondomer👍 Og BTW; som jente kjenner du liten forskjell om kondomet er 015 eller 030... Anonymkode: d3460...140
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Apotek og noen matbutikker har ekstra tynne kondomer. Koster gjerne litt mer for tynne. Anonymkode: 78391...09f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde nylig mensen. Noen dager siden. Ca en uke siden maks. Kan jeg pule uten kondom? Uten å bli gravid? Anonymkode: 77dac...1ca Når mensen din STARTER er det ca 14 dager til eggløsning. Du kan bli gravid 3 dager før eggløsning, på selve dagen og dagen etter. Hvis du hadde mensen i 4 dager + det har gått 7 nye dager er det til sammen 11 dager. Det vil si at du er fruktbar fra og med om TO dager. Hadde du mensen i 5 dager, er du fruktbar NÅ. Skaff deg en app hvor du registrerer mensen hver mnd, så regner den ut fruktbarhetsdagene dine. Uansett, bruk kondom med andre enn fast partner! Den beskytter mot kjønnssykdommer. Anonymkode: 78391...09f
blaffen Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hadde nylig mensen. Noen dager siden. Ca en uke siden maks. Kan jeg pule uten kondom? Uten å bli gravid? hvor kan jeg isåfall kjøpe kondomer med mer følelse? har sett det finnes kondomer som man ikke kan føle at man har kondom. Eller man får mer følelse ville bestille fra gratis kondomer. Men tar en uke og trenger for imorgen. Anonymkode: 77dac...1ca Kanskje du skal prøve kondomer med nupper eller riller? Da vil *du* kjenne mer. Tynnere gummi gjør kanskje at typen kjenner mer.. Jeg og dama brukte Durex Pleasuremax før(heter pleasure me nå). Nuppene/rillene gir ekstra friksjon så dama kjenner meg bedre, dessuten passer størrelse passform meg veldig godt. Det med størrelse og passform er for øvrig omtrent som med sko, kondomer finnes i flere størrelser og det er viktig å finne noen som passer godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå