AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Jobber 100% stilling som miljøterapeut i kommunen. I en bolig for psykisk utviklingshemmede. Da jeg skulle gå i ferie fredag ettermiddag, manglet det senvakt fredagskvelden. Ingen kunne. Har fått overtidsbetaling for kveldsvakt så den er grei. Men skal jeg ha noe mer, f eks en feriedag til gode? Anonymkode: b9fb6...04c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber 100% stilling som miljøterapeut i kommunen. I en bolig for psykisk utviklingshemmede. Da jeg skulle gå i ferie fredag ettermiddag, manglet det senvakt fredagskvelden. Ingen kunne. Har fått overtidsbetaling for kveldsvakt så den er grei. Men skal jeg ha noe mer, f eks en feriedag til gode? Anonymkode: b9fb6...04c Du starter vel ikke ferien fredag kveld ? Overtidsbetaling er greit, men de aller fleste starter vel ikke ferien som det beregnes feriedager av før mandag ? Eller brukte du en feriedag på fredag i utgangspunktet ? Anonymkode: 1bb2a...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå