Gå til innhold

Hvordan er mennene deres under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er mennene deres under svangerskapet? Har de forandret seg på noe måte? 

Min har forandret seg veldig, og det sliter veldig på selvfølelsen min. Ingen kyssing, klemming, kos eller sex. 

Anonymkode: 701f8...19b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min har forandret seg veldig, og det sliter veldig på selvfølelsen min. Ingen kyssing, klemming, kos eller sex. 

Vi er ikke langt på vei, så vet jo ikke hvordan det blir fremover. Er i uke 9. 
Min er omtrent akkurat som før, fortsatt like ivrig på fysisk kontakt som før. Men mer forsiktig og øm mot meg, da jeg har litt vondt i brystene :) 

Anonymkode: dd95a...019

AnonymBruker
Skrevet

Tente ekstra mye på meg. 

Anonymkode: 3072e...864

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min har tatt over huset. Jeg får ikke gjøre noe som helst 😍

Anonymkode: 3199c...61e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så rart, du burde snakke med han om det. Her er det akkurat som før, mye kos og kyss og sex og litt ekstra omsorg når jeg trenger det.

Anonymkode: b2d14...6b6

• Liker 2
Skrevet

Mannen styrte på med både meg og huset hele veien. Og når jeg var gravid med nummer 2 så trådde han til enda mer. Han har vært en vanvittig støttespiller i mine svangerskap ❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig tålmodig. Nesten så jeg blir rørt av dette. Nå går vi og venter på at babyen skal melde sin ankomst. 

Anonymkode: b93b0...1a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er "mer gravid" enn det jeg er 😅 Så forandret seg ja. 

Lagt på seg mye, vondt over alt, kvalme, kløe, reiser seg opp som en høygravid dame, humørsvingninger og oversensitiv, ligger med puter overalt som støtter opp mage og rygg, klager over at han er trøtt og sliten, og nå er han utmattet og sliten pga han ikke vet når fødselen starter. 😂 

Men han har også hjulpet ekstra til her hjemme og lar meg slappe av når jeg trenger det. Han gleder seg som en unge til babyen kommer. Så er mye positivt også. 

Anonymkode: 8c137...38d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er helt lik din etter vi fant ut om graviditeten TS. Virker som han har tatt mer avstand. Tror han trenger tid på å fordøye den nye livssituasjonen eller noe...

Anonymkode: 76567...e60

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er "mer gravid" enn det jeg er 😅 Så forandret seg ja. 

Lagt på seg mye, vondt over alt, kvalme, kløe, reiser seg opp som en høygravid dame, humørsvingninger og oversensitiv, ligger med puter overalt som støtter opp mage og rygg, klager over at han er trøtt og sliten, og nå er han utmattet og sliten pga han ikke vet når fødselen starter. 😂 

Men han har også hjulpet ekstra til her hjemme og lar meg slappe av når jeg trenger det. Han gleder seg som en unge til babyen kommer. Så er mye positivt også. 

Anonymkode: 8c137...38d

HAHA måtte le av dette, så vittig 😂 Søt mann!

Anonymkode: dd95a...019

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes han er som før. Litt mer fokus på at jeg må huske og hvile kanskje. Har bare noen uker igjen nå!

Anonymkode: 830d1...a1a

AnonymBruker
Skrevet

Han har lagt på seg og fått sin egen baby mange 🤭 gleder seg masse til baby kommer og forbedrer ting og tang. 

Viser masse omsorg, og kjærlighet borsett ifra sex det er ikke innafor 😂 redd for å pokke babyen. Flaks for han at jeg ikke har sex lyst 👌 har termin nå snart om noen uker blir artig 😊

Anonymkode: f3c2d...538

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noen forskjell. Må nesten daglig minne han på at jeg er gravid og at jeg trenger å hvile mer enn før, er trøtt, at han må være forsiktig med magen min osv. Han har fortsatt de samme «kravene» til meg nå som før jeg ble gravid. Han må bli fortalt alt, at jeg ikke kan bære og løfte på veldig tunge ting for eksempel, altså ting som folk flest bare vet og tar hensyn til.

Kjenner jeg blir trist inni meg når jeg leser om de som har omsorgsfulle menn som tar hensyn til sine gravide kjærester. Er misunnelig. Min tar jo hensyn, til slutt. Men føles som jeg må diskutere/krangle meg frem til det til tider. :( 

Anonymkode: 6ded3...995

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ferdig med første trimester enda, og mannen min er overnervøs for ting som kan dulte borti magen min. Han gjør mye mer hjemme, og tar fra meg selv lette ting slik at jeg skal slippe å bære. 

Litt nervøs for hvordan han kommer til å være når jeg faktisk får mage.

Anonymkode: 24d49...9e1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ferdig med første trimester enda, og mannen min er overnervøs for ting som kan dulte borti magen min. Han gjør mye mer hjemme, og tar fra meg selv lette ting slik at jeg skal slippe å bære. 

Litt nervøs for hvordan han kommer til å være når jeg faktisk får mage.

Anonymkode: 24d49...9e1

Du er heldig som har en sånn hensynsfull mann❤️Bare vær glad for det❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har alltid vært veldig omsorgsfull, og heldigvis har det bare blitt enda mer tydelig når jeg har vært gravid. Nå er jeg gravid igjen, i første trimester, og har vært i helt elendig form i hele sommer. Han har stått opp med de to eldste hver morgen, så jeg får hvile meg (jeg sover forferdelig dårlig om natten, så selv om han står opp kl 5 med minsten får han likevel mer søvn enn meg, før noen kommer og mener jeg er forferdelig som lar ham gjøre det..). 

Anonymkode: 4b2fd...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er helt lik din etter vi fant ut om graviditeten TS. Virker som han har tatt mer avstand. Tror han trenger tid på å fordøye den nye livssituasjonen eller noe...

Anonymkode: 76567...e60

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noen forskjell. Må nesten daglig minne han på at jeg er gravid og at jeg trenger å hvile mer enn før, er trøtt, at han må være forsiktig med magen min osv. Han har fortsatt de samme «kravene» til meg nå som før jeg ble gravid. Han må bli fortalt alt, at jeg ikke kan bære og løfte på veldig tunge ting for eksempel, altså ting som folk flest bare vet og tar hensyn til.

Kjenner jeg blir trist inni meg når jeg leser om de som har omsorgsfulle menn som tar hensyn til sine gravide kjærester. Er misunnelig. Min tar jo hensyn, til slutt. Men føles som jeg må diskutere/krangle meg frem til det til tider. :( 

❤️ ❤️ ❤️ 

Anonymkode: a079d...165

AnonymBruker
Skrevet

Behandler meg godt, men litt påpasselig for at jeg ikke løfter osv. På grensen til at jeg må presisere at jeg ikke er syk. 

Anonymkode: 7fe70...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Han var mye mer på sine hobbyer, samtidig med kjærlig når han først var hjemme. Dårlig på å følge med på mine sjekker hos lege og jordmor, ikke så interessert i magen som jeg håpet på. Vi hadde like mye sex som før svangerskapet. De siste månedene forsvant han på fylla hver helg, sikkert en eller annen form for angst. 

Her har babyen nettopp kommet og han var veldig delaktig den første uka. Uke 2 nå så har han forsvunnet mer. 

Anonymkode: 42c43...8cd

AnonymBruker
Skrevet

Med Nr to klagde han på at jeg bare satt på den feite ræva da jeg var trøtt og sliten og sykmeldt. Kalte meg stygge ting og var sur og gretten for st det ble mer arbeid på han med Nr 1 og huset. Husker ikke helt hvordan gan var med Nr 1. Han har blitt en drittsekk etter vi fikk barn. Sur og ekkel fordi han fikk mindre tid for seg selv. Vi har gått i terapi men ingen stor bedring. Slenger ut trusler om å skilles og bli kvitt meg jevnlig. Nå er vi sammen nesten bare pga yngstesønnen søvnproblemer og at vi har bolig sammen. Vanskelig å håndtere det med søvnmangel alene.

Anonymkode: 4a858...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...