Gå til innhold

Samboers eks meldte meg til barnevernet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte denne mannen tett etter både jeg og han kom ut av ekteskap. Han og eksen krangler mye. Hun har holdt tilbake samvær og lager helvetet med barnevern og familievernkontor. Alt dette har jo ikke noe med meg å gjøre. Jeg har en liten datter som bor hos meg og er litt hos sin far. Bekymringen går på at barnevern gi familievern støtter mor og far mener alt er løgn. Det kom frem en del opplysninger om blant annet vold mot hennes særkullsbarn og at han kommer med trusler mot mor. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Han har vist vært sånn mot eksen før det også. Jeg har jo kjent denne mannen et år og jeg greier ikke tro på det, samtidig som det jo er rart hun kan manipulere alle på den måten. Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: e087e...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har kjent han i ett år, mens disse to eksene det er snakk om har kjent ham mye lenger. Ville ikke hatt barnet mitt i nærheten av den mannen før det har kommet en konklusjon i saken i hvert fall. Ville også prøvd å få snakket med den eksen han ikke er midt i en omsorgstvist med.

Anonymkode: a8017...6f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...