AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Dette fremstår nok for mange som meget overfladisk og tullete, men må bare dele tankene med noen🙈 Giftet meg i fjor høst. Hadde en veldig hyggelig dag hvor selve vielse og fest gikk veldig fint. Det eneste jeg er misfornøyd med er mitt eget utsende. Jeg valgte å gå til frisør for hår og sminke. Hadde prøvetime, men her ble ikke styling prøvd mer enn litt på "skissestadiet". På selve dagen ble det litt diskusjon i salongen både på hår og sminke, men endte med at jeg sa meg fornøyd etter forsikringer fra forlover og frisør om at jeg var fin. Hadde jo også nerver i høyspenn og var ikke helt meg selv. Når jeg nå ser tilbake på bildene fra dagen er jeg så misfornøyd. Synes rett og slett ikke jeg er fin i det hele tatt. Ser ikke ut som meg selv og håret et ukledelig. Ser usminket og grå ut. Synes dette er trist da jeg kun klarer å se dette når jeg ser bilder fra dagen. Plager meg sånn i ettertid at jeg ikke tok andre valg på dette. Blir litt lei meg når den dagen jeg skulle ha følt meg på mitt beste ble helt motsatt. Er så ille at jeg har vurdert om det går an å ta nye bilder i kjolen som jeg er fornøyd med. Noen som har følt noe lignende? Anonymkode: ecff7...2dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Har ikke opplevd liknende selv, men jeg synes absolutt du kan ta nye bilder! Hadde selv fått med mannen og ordnet bryllupsbilder jeg var fornøyd med. Det er jeg som skal se på disse, og da vil jeg se på bilder jeg er fornøyd med. Anonymkode: 670db...b93 9
Ville91 Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Har ikke følt det sånn etter jeg giftet meg, men jeg skjønner deg veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 I enkelt land som Kina er det vanlig å ta bilder i ettertid, gjerne på pen steder hvor de ikke hadde mulighet på dagen ☺️ ser ikke hvorfor det ikke skulle våre et problem. Anonymkode: 9dcc2...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Opplevde egentlig det samme selv. Følte meg superfin og hadde verdens beste dag- men på de offisielle bildene ser jeg ikke bra ut. Ble skikkelig skuffa, men sånn er det. Kunne ikke hatt en bedre bryllupsdag og er fortsatt happy- så da driter jeg i bildene. Anonymkode: b32f5...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Takk for svar og forståelse😌 Er veldig fornøyd med dagen ellers og har gode minner, klarer bare ikke helt å riste av meg misnøyen når jeg ser bildene og skal mimre fra bryllupet. Skal nok vurdere en runde til med kjolen kanskje da. Bare for min egen del for å få litt ro i sjela rett og slett, hehe. Er bare så flaut å si det høyt til noen for føler at de tenker jeg er skikkelig teit og forfengelig🙈 Anonymkode: ecff7...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Jeg følte det også litt sånn.. Ikke kjempe missfornøyd. Helt ok, men ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Men hjalp lite at fotografen ikke var flink til å ta bilder heller... Men har noen bilder hvor jeg ser ok ut, så får heller kikke på de når jeg vil mimre litt. Anonymkode: 29c67...bee
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Jeg var så misfornøyd med bildene, så vurderte å ta nye. Gjør det før det er for sent. Anonymkode: b342d...a60 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Jeg var fornøyd med håret mitt, men ikke sminken. Med sminken jeg hadde burde jeg hatt diskre falske vipper for lengden, mine egne forsvant bak litt for tykk eyeliner. Jeg så trøtt ut på nærbildene. Nå er jeg skilt, så de bildene er ikke viktige. Skal gifte meg igjen, og da tror jeg at jeg selv fikser sminken. Vil se ut som meg selv, men med oppsatt hår kanskje. Men i ditt tilfelle ville jeg ha tatt bilder på nytt om du har muligheten, det er jo ingenting galt i det! Anonymkode: 822cf...32d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat det der er grunnen til at jeg ikke slapp hverken frisør eller sminkør borti utseendet mitt på bryllupsdagen. Jeg blir alltid seende helt teit ut når noen andre fikser meg, da både hud og hår er vanskelig og atypisk på meg. Det du beskriver var det jeg fryktet. Jeg brukte god tid i ukene i forveien, og lærte meg både å sette opp håret mitt slik jeg ville ha det og legge sminken optimalt. Formiddagen var som et koselig fikse-vors. Ingen utenforstående, ikke noe dill, og alle var fornøyde. Hvis jeg var deg ville jeg definitivt tatt nye bilder i antrekkene deres fra bryllupet. Finn en fotograf som tar mer spontane bilder, og som fanger hvem dere er. Anonymkode: 9398f...312 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 Det er lov å ha first world problems. 😉 Kanskje det er mulig å få noen til å photoshoppe bildene!? Tenker man kan justere hudtone osv. til noe litt mer "glam". Anonymkode: a29a0...240 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 Dette er årsaken til at jeg ikke skjønner at noen tør la fremmede gå løs på seg selv på den dagen i livet man vil føle seg på sitt vakreste! En bekjent giftet seg nylig og kom fra stylisten seende ut som en transvestitt. Gifter meg om ikke lenge og kommer til å ordne sminke og hår selv. Tør ikke annet. Angående bildene så hadde jeg tatt nye bilder. Og lagt de gamle nederst i en skuff. Anonymkode: 397c6...c24
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 Ja, skjønner godt dere som ikke vil overlate styling til andre. Ser jo at det egentlig er helt merkelig at man på denne viktige dagen overlater ansvaret til en vilt fremmed. Grunnen var vel for min del at jeg ville unne meg profesjonell hjelp denne ene gangen fordi jeg ville at det skulle være spesielt og en opplevelse der jeg ville bli dullet og stelt med og slippe og styre med dette selv. Tenkte også at mine egne evner ikke strakk til. Må bemerke at frisøren absolutt var flink til hår og sminke, men jeg synes bare selv ikke hun fikk frem meg på mitt beste. Jeg tar såklart ansvar for dette selv også som ikke sa klart nok fra der og da, men synes liksom det var ok det i salongen og hadde jo 1000 andre ting i hodet også. Angrer på at jeg ikke var mer kritisk og krevde justeringene jeg egentlig følte måtte til. Jeg tror ikke jeg selv ville gjort en bedre jobb med hår og sminke, men lærdommen fra dette er at jeg absolutt burde hatt full ferdig styling på prøvetimen slik at jeg kunne se resultatet på forhånd og eventuelt kunne komme med tilbakemelding om endringer til selve dagen. En generalprøve før bryllupet med test av looken. Helt teit å ikke prøvekjøre før oppkjøringen kan du si, hehe😆 TS Anonymkode: ecff7...2dc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå