Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det rart å savne ammingen? 

Har en treåring, og vi bråsluttet med ammingen da hun fylte to, da hadde jeg fått nok. Det ble så mye pupp og jeg har skikkelig aversjon for brystene enda.. Men savner skikkelig godt kosen rundt.. 

Erfaringer rundt det? 

Anonymkode: 97648...c21

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes det er rart. 

Anonymkode: 897a3...ad3

• Liker 1
Skrevet

For meg er det en stor sorg å ikke kunne amme mer 😕

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder ned til å slutte og kommer ikke til å savne det 🤣 heller grue meg til å amme neste mann 😬

Anonymkode: e8709...239

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gleder ned til å slutte og kommer ikke til å savne det 🤣 heller grue meg til å amme neste mann 😬

Haha 😂 jeg måtte faktisk ty til soyasaus trikset. Ikke veldig barnevennlig, men funket jo ikke å si nei uten gråt. 

Både jeg og barnet savner nok den tiden.. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ammer du kjærestene/mennene dine? 🤔

Anonymkode: e13e7...65d

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart å savne ammingen? 

Har en treåring, og vi bråsluttet med ammingen da hun fylte to, da hadde jeg fått nok. Det ble så mye pupp og jeg har skikkelig aversjon for brystene enda.. Men savner skikkelig godt kosen rundt.. 

Erfaringer rundt det? 

Tror det er vanlig :) Ikke rart i det hele tatt!
Selv føler jeg det ikke slik. Har ammet to barn i nærmere 2 år hver av de - jeg er SÅ FERDIG, haha :) Får kosestund med barna på fanget stadig vekk uansett, så mangler ikke på kos egentlig. Men vet mange savner ammingen tross at de var lei da det sto på. Det er jo et spesielt bånd mellom mor og barn som man klart kan savne.

AnonymBruker
Skrevet

Rart er det vel ikke. Det er mange som synes amming er kjempekoselig, og en veldig fin måte å ha kontakt med barnet sitt på. 

Det er mange, meg selv inkludert, som hater å amme, men jeg har da null problemer med å skjønne at andre kan like det. 

Anonymkode: 3c5c6...404

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...