AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Hei. Har søkt masse men finner det ikke!! Vennen min er svenks, har bodd her en stund og vil hjem til Gøteborg. Har alltid tatt ferge til strømstad og bil derfra. Men nå kan hun ikke kjøre, så vi leter etter båt som går direkte til gøteborg. Men lettere sagt enn gjort. Det eneste jeg finner som går til gøteborg er color line,men må legge inn tur og retur dato. Hun skal bare en vei. Hvordan gjør vi dette? Vi bor på Vestfold og pleier å ta båt fra sandefjord. Har hørt at det går en båt fra oslo til gøteborg, men den kan vi ikke ta. Da jeg ikke kjører heller. Å ta tig til oslo går sikkert greit, men hvordan kommer hun seg videre til båten liksom? Alt er så vanskelig for de som ikke kjører! Hvordan kan jeg finne båt til gøteborg? Er det bare oslo som kjører dit? Anonymkode: 7a2eb...79b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Har søkt masse men finner det ikke!! Vennen min er svenks, har bodd her en stund og vil hjem til Gøteborg. Har alltid tatt ferge til strømstad og bil derfra. Men nå kan hun ikke kjøre, så vi leter etter båt som går direkte til gøteborg. Men lettere sagt enn gjort. Det eneste jeg finner som går til gøteborg er color line,men må legge inn tur og retur dato. Hun skal bare en vei. Hvordan gjør vi dette? Vi bor på Vestfold og pleier å ta båt fra sandefjord. Har hørt at det går en båt fra oslo til gøteborg, men den kan vi ikke ta. Da jeg ikke kjører heller. Å ta tig til oslo går sikkert greit, men hvordan kommer hun seg videre til båten liksom? Alt er så vanskelig for de som ikke kjører! Hvordan kan jeg finne båt til gøteborg? Er det bare oslo som kjører dit? Anonymkode: 7a2eb...79b Drosje, om hun har mye bagasje? Anonymkode: 8f4fa...a6c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Det er da ikke særlig langt fra togstasjonen til fergekaia ? 🤔 Kan evt. ta taxi, da, dersom hun har mye å drasse på? Anonymkode: 8e0bc...382
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Hvor går man ned da? Nationaltheatret eller oslo s? Anonymkode: 7a2eb...79b
Guidet Kvinne Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Det går buss fra bussterminalen i Oslo. Før gikk det tog fra Oslo s også, men det får jeg ikke opp når jeg søker nå.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Det går vel ikke båt fra Norge til Gøteborg? Anonymkode: cd887...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Det går ikke båt til Gøteborg fra Oslo, det går båt fra Oslo til Kiel, Hirtshals og København , Sandefjord-Strømstad er den eneste båten som går til Sverige. Det går buss til Gøteborg, eller tog. Tog til vanlig, men mulig det er innstilt i disse tider siden Gøteborg er rødt område . Det er de valgene hun har Anonymkode: 79f47...edb
Kjetil E Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har søkt masse men finner det ikke!! Vennen min er svenks, har bodd her en stund og vil hjem til Gøteborg. Har alltid tatt ferge til strømstad og bil derfra. Men nå kan hun ikke kjøre, så vi leter etter båt som går direkte til gøteborg. Men lettere sagt enn gjort. Det eneste jeg finner som går til gøteborg er color line,men må legge inn tur og retur dato. Hun skal bare en vei. Hvordan gjør vi dette? Vi bor på Vestfold og pleier å ta båt fra sandefjord. Har hørt at det går en båt fra oslo til gøteborg, men den kan vi ikke ta. Da jeg ikke kjører heller. Å ta tig til oslo går sikkert greit, men hvordan kommer hun seg videre til båten liksom? Alt er så vanskelig for de som ikke kjører! Hvordan kan jeg finne båt til gøteborg? Er det bare oslo som kjører dit? Anonymkode: 7a2eb...79b Har aldri gått båt fra Oslo til Göteborg, noen år gikk det dog båt mellom Kristiansand og Göteborg. Dette var fergen som kom fra Newcastle, den var innom Kristiansand for da kunne de reisende handle Taxfree ombord. Men den ruta er lagt ned for en del år siden. Det enkleste er vel å reise til Oslo og buss derifra. Eventuelt båt fra Langesund til Hirtshals, så buss eller muligens tog til Fredrikshavn og båt til Göteborg derifra hvis den går i disse koronatider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå