AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #141 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som det er mange som savner å dolle opp ei dukke eller å kunne relatere, men for min del (og kanskje mange andre) så handler det om å oppleve begge deler. Ikke bare ett kjønn men 2. Det er jo helt naturlig. Derfor spiller det ingen rolle om «barnet er guttejente» eller «Barna foretrekker farmor» Anonymkode: 58939...79a Nei det ser mer ut som de som ikke skjønner ønsket om en datter tror det. Anonymkode: f9f5e...723 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #142 Skrevet 29. juli 2020 Jeg har en gutt og to jenter, og skjønner godt at man kan ønske seg det kjønnet man ikke har fra før. Nå er min gutt veldig guttete. Han er rolig, kosete, og glad i typisk gutteting. Jentene mine er VELDIG jentete. Det går bare i rosa og lilla, kjoler, glitter, smykker, dukker og tyllkjørt. De skravler også utrolig mye, i motsetning til bror og mor😅 Det kan bli i overkant mye prinsessefakter i huset, så om jeg skulle hatt en til hadde jeg ønsket meg en guttebass😊 Jeg er selvsagt like glad i alle barna mine, og er utrolig glad for at jeg fikk akkurat de barna jeg fikk🥰 Anonymkode: 1d760...d4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå