Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Sjefen min fikk helt noia ila corona da alle hadde hjemmekontor. Sjefen har stort behov for kontroll, og jeg var nyansatt og nyutdannet. Jeg ble raskt offer for stresset til sjefen som da klaget sin nød til sin sjef. Kalte meg så inn på møte og det var ikke måte på hvor forferdelig jeg var. både frekk og sur i videomøter ( kjenner meg ikke igjen, jeg prøvde så godt jeg kunne og spre godt humør. og fjern og håpløs.  Sjefen selv var nærtagende i møter og ofte selv frekk. spesielt mot meg men også mot andre og tillot seg selv å hakke på flere og var ofte i særdeles dårlig humør når helgen var over.)

Jeg slet litt med hjemmekontor og sjefen ignorerte meg på mail, og var sint og krass og kjeftet om jeg spurte om råd. Jeg var jo nyansatt og nyutdannet, og trengte noen å støtte meg til. Men hn skjøv meg unna og ble tilog med sint, eller så ignorerte hn forespørsler om info og støtte slik at jeg kunne gjøre jobben bra. ( Sa dette måtte jeg vite og forstå uten å spørre) Hn kasta oppgaver etter meg og snudde ryggen til ( lykke til med den der, får se hvordan du gjør det nå - type holdning) , nesten for å teste meg eller få en grunn til å mislike min innsats. Jeg begynte å tvile på meg selv og følte meg veldig alene i jobben. Ønsket å være et team, mens sjefen ville jeg skulle være alene med mitt. 

Nå står jeg uten jobb og blir så lei meg bare jeg tenker på jobben og sjefen. Føler meg nesten knust, og lurer på om jeg er helt håpløs. Ser jo at sjefen ikke var helt "normal" men samtidig tviler jeg på meg selv. Og hvordan i alle dager skal det gå å skaffe seg jobb midt i korona bølge 2? Trøster meg med at mange er i samme båt, men samtidig svir det når jeg vet at jeg mista jobb pga "mine feil" ( samt sjefens stress) og ikke corona som mange andre..  

Anonymkode: 94aa2...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...