AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Har vært på noen dater med en herlig mann som er dom. Jeg visste ikke dette da vi først møttes og har hatt lyst til å prøve ut BDSM. Men vil ikke inn i et forhold hvor det bare er BDSM men vil ha vanlig sex også. Hvordan er det for dere som er SUB/DOM? Han synes antakeligvis vanlig sex er kjedelig men betyr det at han heller ville gått uten sex hvis det ikke er BDSM involvert? Skal spørre han men vil gjerne høre hvordan dere har det. Anonymkode: 51b13...1f6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Kan snakke kun for meg selv. Jeg er bdsm tilhenger og vanilje sex tenner meg kun hvis jeg er forelsket. Kan ha vanlig sex, men interesse for person går over fort uten spenning. Det finnes ulike retninger innen bdsm, så det ikke passer alt for meg. Husker at jeg møtte en man som var master, men jeg er ingen slave. Så droppet jeg ham. Jeg for eksempel er veldig glad både i å gi og å få smerte. Det er bare skremmer bort menn😆 Anonymkode: 8aad2...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Mener du , dum? Anonymkode: 15656...d64 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mener du , dum? Anonymkode: 15656...d64 Kom hit for å si dette 🤣 Anonymkode: 526ce...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan snakke kun for meg selv. Jeg er bdsm tilhenger og vanilje sex tenner meg kun hvis jeg er forelsket. Kan ha vanlig sex, men interesse for person går over fort uten spenning. Det finnes ulike retninger innen bdsm, så det ikke passer alt for meg. Husker at jeg møtte en man som var master, men jeg er ingen slave. Så droppet jeg ham. Jeg for eksempel er veldig glad både i å gi og å få smerte. Det er bare skremmer bort menn😆 Anonymkode: 8aad2...3b8 Er det jeg er redd for. Vil ikke havne i et forhold hvor han "Kjeder seg" med vanlig sex. Ville vært meg som en Sub, er ikke noen dominant type. Anonymkode: 51b13...1f6
Snøfnugg_ Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Har vært på noen dater med en herlig mann som er dom. Jeg visste ikke dette da vi først møttes og har hatt lyst til å prøve ut BDSM. Men vil ikke inn i et forhold hvor det bare er BDSM men vil ha vanlig sex også. Hvordan er det for dere som er SUB/DOM? Han synes antakeligvis vanlig sex er kjedelig men betyr det at han heller ville gått uten sex hvis det ikke er BDSM involvert? Skal spørre han men vil gjerne høre hvordan dere har det. Anonymkode: 51b13...1f6 Dette er så individuelt at det blir vanskelig å svare på. Det er også veldig viktig å avklare hans forhold til vaniljesex. Noen tenner på dette og anser det som en fin og viktig del av sexlivet, mens andre sliter med å føle at dette er tennende nok lenger. For en god del vil nok uansett aspekter av BDSM likevel "farge" selv "vaniljesex". Og så vil jeg si at det er viktig at du også kjenner på hva du faktisk ønsker og liker. Om han synes vanlig sex er kjedelig - kan du leve med det? Er dette noe du fortsatt trenger? Jeg vil tro at for de fleste hvor BDSM utgjør en betydelig del av hva en tenner på, så er aspekter av BDSM noe man "må" ha i lengden for at et sexliv skal føles tilfredstillende nok. Blir man gående helt uten blir som regel lengselen for stor. Jeg tror han ikke ville gått helt uten sex om BDSM ikke var inkludert, men han ville nok generelt ikke inngått et forhold hvor BDSM ikke kunne krydre opp tilværelsen. Uansett... dette varierer jo...så fasiten sitter nok kun han på. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 Jeg har en dom-elsker. Vi har snakket om hva jeg tillater han kan gjøre med meg, og han stopper selvfølgelig om jeg sier fra. Det er viktig å snakke om grenser. Noen ganger når vi har sex, og han er på sitt mest dominante, blir han litt ego. Men jeg synes det er greit, for tenner på å bli litt brukt. Andre ganger setter han mer meg i fokus. Og noen ganger er jeg mer styrende/aktiv og bestemmer stillinger osv for å få mer nytelse selv. Svar på spm ditt er det nok bare han som kan gi. Men min dom kan iallefall sette pris på mange grader av dominanse, og noen ganger uten særlig grad av dominanse i det hele tatt. Gi og ta. Anonymkode: 5a4e3...2ab 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det for dere som er SUB/DOM? Han synes antakeligvis vanlig sex er kjedelig men betyr det at han heller ville gått uten sex hvis det ikke er BDSM involvert? Skal spørre han men vil gjerne høre hvordan dere har det. Anonymkode: 51b13...1f6 Jeg er switch og lever som dom nå. Jeg liker "vanlig sex"/vaniljesex når jeg vil vise ømhet eller få tilfredsstilt et seksuelt behov. BDSM går mye dypere. Da er makt/smerte/ dynamikken viktigere enn om det også er sex involvert. Og sexen i seg selv blir da kjedelig uten BDSM-elementer. MEN det er jo noe som er umellom personene. Hos oss er det mannen som er min sub/slave. Da tenner jeg mer på et underkastende blikk enn på ståkuk hos ham. Faktisk skal vi snart begynne med kukbur på ham, dvs at han ikke kan få ereksjon når vi ikke er sammen og først når jeg bestemmer det. Den makta over hans kropp tenner meg veldig. Da er vanlig sex som solosang og bdsm som å høre et helt kor med orkester. Anonymkode: 22947...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Jeg dater også en som nettopp sa dette her til meg.. Hvilken bokstav starter navnet på? Ble nesten litt redd vi dater samme mann.. Anonymkode: e4750...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #10 Skrevet 27. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater også en som nettopp sa dette her til meg.. Hvilken bokstav starter navnet på? Ble nesten litt redd vi dater samme mann.. Anonymkode: e4750...a0a Han har ikke sagt mer enn at han er Dom. Resten er mine tanker og jeg skal snakke med han om dette i kveld. Anonymkode: 51b13...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå