charnelle Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 (endret) Jeg har en singel venninne som har introdusert meg for en annen venninne som jeg kommer veldig godt overens med. I vinter traff min mann og jeg tilfeldigvis på henne og mannen på fjellet, og fra første øyeblikk fikk mennene våre en veldig god kjemi med veldig like interesser. Nå har gutta begynt å treffes og nylig ble vi invitert på middag hjem til de. Dette har vår felles venninne fått med seg og hun sier nå hun føler seg såret over at vi treffes. Synes situasjonen er vanskelig og det at vi fire har funnet tonen betyr vel ikke at vår felles venninne må være med på alt vi foretar oss? Det virker som det er det hun forventer. Føler nå at vi nærmest må treffe dette paret "i skjul" og sånn kan vi jo heller ikke holde på. Endret 26. juli 2020 av charnelle
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Hun føler seg vel litt truet av at dere har funnet hverandre og er sikkert redd for at hun blir satt til side. Dere trenger ikke å invitere henne med hver gang dere fire gjør noe sammen, men innimellom er sikkert fint. Jeg blir ofte med på «parmiddager» selv om jeg er den eneste single der. Jeg synes det er fint å bli venn med mennene til venninnene mine. Anonymkode: 68c07...eb6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Hun er vel redd for å bli det femte hjulet og bli utelatt. Dere må jo mye heller inkludere henne når det var hun som førte dere sammen sånn til å begynne med:) Jeg har introdusert mine venner for hverandre, og jeg synes det er fint når de henger sammen uten meg, at vennskapet deres står på egne bein. Men, det forutsetter jo at jeg ikke plutselig blir utelatt, uten at det betyr at jeg alltid må(eller kan) være med. Og det blir jeg heldigvis ikke. Anonymkode: 0f37e...29b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå