Gå til innhold

Er du mørkredd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker "Er du mørkeredd?" Gjengen rundt bålet som forteller creepy historier. Fortell😎

Anonymkode: 96648...c0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg husker det! Var veldig stas med dette etter barne tv på lørdager!

Anonymkode: 6bf0f...7d1

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Det var det som gikk etter barne tv på lørdager (eller noe?) for ca 17 år siden? Det eneste jeg husker er en episode med et rødt mannemonster i et basseng, som kunne skifte form og "renne" avgårde som en slimdam. Den syntes jeg var skikkelig skummel, og det er det eneste jeg husker fra serien. Bortsett fra introen, som var en fyrstikk? 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Tamsi skrev:

Det var det som gikk etter barne tv på lørdager (eller noe?) for ca 17 år siden? Det eneste jeg husker er en episode med et rødt mannemonster i et basseng, som kunne skifte form og "renne" avgårde som en slimdam. Den syntes jeg var skikkelig skummel, og det er det eneste jeg husker fra serien. Bortsett fra introen, som var en fyrstikk? 

Ja lurer på det, og at det var ca 17 år sia. Jeg husker nesten ingenting, bare de rundt bålet, og den fystikken ja 😃 og at de slukka bålet på slutten. 

Mins jeg googla det på youtube en gang, men husker ikke om jeg fant det der.

AnonymBruker
Skrevet

Det er over 20 år siden den serien gikk. Det må ha vært en gang i perioden 1993-1998.

Anonymkode: 2395e...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker den godt. 

Anonymkode: 59c34...ff1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker den godt. 

Anonymkode: 59c34...ff1

Kult! Tusen takk 😃

Gjest anonymkg2020
Skrevet (endret)

.

Endret av anonymkg2020
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, anonymkg2020 skrev:

Favorittepisodene mine er: The tale of the shiny red bike og the secret admirer. Men likte "Grøsserne" bedre. Favorittepisodene var alltid The ghost next door og the haunted mask! Måtte se dem hver gang de kom på skjermen.Savner gamledager,men har heldigvis skaffet meg det på dvd. 

Ja var fan av grøsserne jeg å. Mins det går noen episoder på netflix🤔 en sesong eller no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...