Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Nok engang, spørsmål om disse fine ferdigpakkene med morsmelkserstatning. Datteren min er 8 måneder. Hun drikker melk kanskje ca 3 ganger om dagen. Jeg bruker nå mer og mer disse pakkene, det er så enkelt og greit. Selvfølgelig blander jeg noen ganger også, men jeg merker at jeg er blitt lit lat da.. Er det noen forskjell i denne melken fremfor den vanlige typen?? Det er jo selvfølgelig dyrere, men bortsett fra det. Bruker dere mest vanlig eller ferdigblandet? En annen ting; vi skal snart ut på en utrolig lang biltur. Har tenkt til å ha med meg en del pakker for å si det sånn. Vi skal kjøre ganske langt nedover i Europa, og tempraturen i bilen kan jo bli litt høy. Hvordan kan jeg oppbevare disse pakkene best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Vi har vært på biltur i sommer, på 110 mil... langt nok for oss Men til saken; da brukte jeg de ferdigpakkene og det funket kjempebra. Vi har elektrisk kjølebag i bilen så jeg oppbevarte pakkene der... Gutten vår liker uansett at melken er avkjølt. Sånn i det daglige bruker jeg ikke ferdigpakkene... syntes det blir for dyrt i lengden... og nå går vi dessuten mer og mer over til vanlig kumelk. God tur forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #3 Del Skrevet 13. juli 2005 ok, så du oppbevarte dem kjølig, jenta mi liker også kald melk, så jeg har tenkt på dette. Men var litt usikker siden det står på pakkene at de skal oppbevares i romtempratur. Turen vår blir nok litt lengre, ca 200 mil hver vei.....så jeg trenger et lager med melk. Forresten, hvor gammel er gutten din, siden du har begynt å gi han vanlig melk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Vi blander melk når vi er hjemme, men på tur bruker vi ferdigboksene. Sånn innholdsmessig er det akkurat de samme i dem. Gutten min liker melken romtemperert og vi har alltid oppbevart dem i ca romtemp. Men om dere skal langt i en varm bil kan det være OK med en kjølebag. Synes de er praktiske og greie. Vi skal snart begynne med vanlig ku-melk her og, så da blir det jo litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2005 #5 Del Skrevet 13. juli 2005 Forresten, hvor gammel er gutten din, siden du har begynt å gi han vanlig melk? ← Han er faktisk over året nå... Fy som tida går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå