AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Del Skrevet 26. juli 2020 Saken er: Jeg registrerte meg med anonymt/falsk navn på myheritage.no fordi jeg syntes det var litt skummelt å la dem vite mitt ekte navn og evt koble det til mitt DNA da jeg bestilte DNA-test. Så gjorde jeg den idiotiske feilen at jeg bestilte dette test-settet til min adresse, men med det falske navnet.. Nå har jeg sporet pakken på DHL og ser at det står de egentlig ikke fikk levert pakken til min postkasse eller til postkontoret, men når jeg sporet pakken på Posten står det at jeg vil få beskjed når jeg kan hente pakken osv. Men jeg vil vel egentlig aldri få beskjed siden de kun har riktig adresse og feil navn..? De vil jo ikke finne riktig postkasse å levere hentelappen i, og de har ikke nummeret mitt. Hva gjør jeg nå? Må bare prøve å ringe Posten og forklare meg antar jeg, selv om det sikkert høres veldig merkelig ut når jeg begynner å snakke om å være paranoid ang å koble navnet mitt til DNA-test fra USA.. Anonymkode: 3cb65...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Del Skrevet 26. juli 2020 Jeg hsr jo bevis på at pakken er bestilt av meg på andre måter da, ved at jeg faktisk har sporingsnummer, kvittering osv. Det burde kanskje holde? Anonymkode: 3cb65...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Del Skrevet 26. juli 2020 Den pakken kan du se langt etter, det kreves legitimasjon for å få ut pakken. Anonymkode: d3ddd...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Del Skrevet 26. juli 2020 Sett navnet på postkassen? Det falske. Og det er ikke alltid man må vise legitimasjon på posten, hvis du har hentelappen. Anonymkode: 0c9bc...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Del Skrevet 26. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Sett navnet på postkassen? Det falske. Og det er ikke alltid man må vise legitimasjon på posten, hvis du har hentelappen. Anonymkode: 0c9bc...aad Får ikke tak i hentelapp siden de ikke kan levere noe i min postkasse pga det står jo, mitt egentlige navn på postkassen. Anonymkode: 3cb65...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Del Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sett navnet på postkassen? Det falske. Og det er ikke alltid man må vise legitimasjon på posten, hvis du har hentelappen. Anonymkode: 0c9bc...aad Evt kan du registrere tlf nummer? Får du beskjed om at pakken er kommet, kan du bestille hjemlevering etterpå fra posten. Anonymkode: 0c9bc...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Del Skrevet 26. juli 2020 Vent til den blir sendt tilbake, og bestill på nytt? Anonymkode: 22673...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Del Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får ikke tak i hentelapp siden de ikke kan levere noe i min postkasse pga det står jo, mitt egentlige navn på postkassen. Anonymkode: 3cb65...723 Jammen så skriv det falske navnet på postkassen? Anonymkode: 0c9bc...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Del Skrevet 26. juli 2020 Må du vise legitimasjon? Etter koronaen kom har jeg ikke vist leg. verken på Posten eller post i butikk når jeg har hentet pakker. Anonymkode: 4c81e...109 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Del Skrevet 26. juli 2020 Og hvordan betalte du for pakken? Kredittkort i ditt eget navn? 😂 Anonymkode: f3798...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 26. juli 2020 #11 Del Skrevet 26. juli 2020 Har også hentet pakke i posten under korona uten å vise leg, sa bare et hentenummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Del Skrevet 26. juli 2020 TS, er det lov å spørre hva du tenkte omkring dette da du bestilte/kjøpte testen? Hvordan så du for deg at forsendelsen skulle bli levert? Anonymkode: a1335...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Del Skrevet 26. juli 2020 Vanlige pakker som sendes med Posten må man da ikke vise leg for? Anonymkode: e53f8...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Del Skrevet 26. juli 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke tak i hentelapp siden de ikke kan levere noe i min postkasse pga det står jo, mitt egentlige navn på postkassen. Anonymkode: 3cb65...723 Kan du ikke ha to navn på postkassen hvis de skal prøve å levere den igjen? Anonymkode: e53f8...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Del Skrevet 26. juli 2020 Mulig du slipper billig unna dette nå pga. korona. Har selv hentet flere pakker de siste par månedene uten å bli bedt om å vise legitimasjon. Anonymkode: bb827...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå