AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Noen som kan hjelpe meg med et et spørsmål? Hvis en har satt tinderkontoen sin på pause, endrer den allikevel avstanden når vi reiser? Jeg dater en nå som sier at han ikke bruker tinder nå når vi prøver òg bygge på noe. Var inne og tok en titt i stad og ser at det står at han er milevis unna. Han er på ferie, da må det jo bety at han har vært aktiv? Og jada jeg har òg vært inne, men det er ikke poenget. Jeg var bare inne for å slette kontoen min når jeg oppdaget det. Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 23 minutter siden, WhiteSwan skrev: Han er aktiv ja Det var det jeg trodde. Det er ikke sånn at han bare har gått inn og sett på matchene sine ( som man har fra før ) for jeg får jo også opp de jeg allerede har match og kan chatte med dem. Endre det km? Vil jo ikke ta opp dette hvis det ikke er nødvendig. Har jo blitt så glad i han. Anonymkode: f2601...548
WhiteSwan Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg trodde. Det er ikke sånn at han bare har gått inn og sett på matchene sine ( som man har fra før ) for jeg får jo også opp de jeg allerede har match og kan chatte med dem. Endre det km? Vil jo ikke ta opp dette hvis det ikke er nødvendig. Har jo blitt så glad i han. Anonymkode: f2601...548 Hvis han sier at han ikke bruker den så kan han vel slette den, spør om det og hvis han ikke sletter den så har du svaret ditt 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 4 minutter siden, WhiteSwan skrev: Hvis han sier at han ikke bruker den så kan han vel slette den, spør om det og hvis han ikke sletter den så har du svaret ditt Enig med dette. Hadde ikke tolket denne mannen som seriøs. Takk, neste. Anonymkode: 4cf2d...f0d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Skrevet 26. juli 2020 Det betyr at han har vært aktiv ja Anonymkode: 9511e...5a2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 5 minutter siden, WhiteSwan skrev: Hvis han sier at han ikke bruker den så kan han vel slette den, spør om det og hvis han ikke sletter den så har du svaret ditt Ja, det kan jeg gjøre. Vil bare ikke ta det opp, men jeg skal gjøre det. Takk for svar Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 Ja det betyr at han er aktiv på tinder på ferie sin. Anonymkode: 59666...63e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Trenger ikke bety noe . Han kan bare ha gått inn av nysgjerrighet og kjedsomhet når han var på ferie . Anonymkode: 8182d...9a2 3
avent Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Kanskje han er på "ferie" hos en annen tiderdate... 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 Kanskje han skulle inn for å sjekke om du var aktiv 🤪 Anonymkode: d3eb5...177 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han skulle inn for å sjekke om du var aktiv 🤪 Anonymkode: d3eb5...177 Spoiler Det er jo dette jeg lurer på?!? Endrer km seg når man er inne og ser på dem man allerede har macht med uten og aktiviere kontoen? Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Det er jo dette jeg lurer på?!? Endrer km seg når man er inne og ser på dem man allerede har macht med uten og aktiviere kontoen? Anonymkode: f2601...548 Ja km endrer seg når du beveger deg Anonymkode: 59666...63e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 Jeg er ikke aktiv på tinder selv som i at jeg har skjult kortet og bruker det ikke, men går inn innimellom for å sjekke om han jeg dater har sletta profilen sin eller om han har oppdatert den osv 🙈 Anonymkode: 3b10d...a13
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja km endrer seg når du beveger deg Anonymkode: 59666...63e Uten og være aktiv? Altså når man har satt den på deaktivering? Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke aktiv på tinder selv som i at jeg har skjult kortet og bruker det ikke, men går inn innimellom for å sjekke om han jeg dater har sletta profilen sin eller om han har oppdatert den osv 🙈 Anonymkode: 3b10d...a13 Hahahaha, det er akkurat det samme som jeg gjør 🙈 veldig flau over dette! Men, klarer ikke og la være og se om han fortsatt er der innimellom. Han har sagt at han også har skjult seg, men nå ser jeg at km har endret seg og da lurer jeg på om han er aktiv allikevel? Trodde ikke km endret seg når man ikke er aktiv, vet du? Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #17 Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahaha, det er akkurat det samme som jeg gjør 🙈 veldig flau over dette! Men, klarer ikke og la være og se om han fortsatt er der innimellom. Han har sagt at han også har skjult seg, men nå ser jeg at km har endret seg og da lurer jeg på om han er aktiv allikevel? Trodde ikke km endret seg når man ikke er aktiv, vet du? Anonymkode: f2601...548 Nei, men det kan godt være han gjør det samme som deg, altså går inn på tinder for å sjekke om du er der fortsatt eller om du har oppdatert profilen din osv. Det du burde gjøre når dere allerede har snakket om dette med tinder er å spørre han hva han tenker om at dere begge kan slette profilen deres 😊 Anonymkode: 3b10d...a13 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 Hahaha, utrolig morsomt hvis han også gjør det 😂 Skal ta det opp med han i dag. Lykke til du også 😊 Anonymkode: f2601...548
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 Sjekk innstillingene dine for appen. Jeg har på at den oppdaterer stedet mitt hele tiden, ikke bare når appen er i bruk, så så lenge appen er på tlf min og jeg beveger meg så vil avstanden endre seg om matchene mine sjekker. De fleste har på at den bruker stedsoppdatering kun når appen er i bruk. Da spiller det ingen rolle om du har skjult profilen din i kortstokken eller noe. Åpner du appen registrerer den stedet du er på og oppdaterer det på profilen din. Sjekker noen av matchene dine profilen vil de se deg med den avstanden du hadde sist du åpnet appen. Det sier ingenting om hva du har gjort inne på appen, om du har vært aktiv, om du har skjult profilen fra kortstokken, etc. Anonymkode: 0c56d...b44 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk innstillingene dine for appen. Jeg har på at den oppdaterer stedet mitt hele tiden, ikke bare når appen er i bruk, så så lenge appen er på tlf min og jeg beveger meg så vil avstanden endre seg om matchene mine sjekker. De fleste har på at den bruker stedsoppdatering kun når appen er i bruk. Da spiller det ingen rolle om du har skjult profilen din i kortstokken eller noe. Åpner du appen registrerer den stedet du er på og oppdaterer det på profilen din. Sjekker noen av matchene dine profilen vil de se deg med den avstanden du hadde sist du åpnet appen. Det sier ingenting om hva du har gjort inne på appen, om du har vært aktiv, om du har skjult profilen fra kortstokken, etc. Anonymkode: 0c56d...b44 Sikker på dette? Hos meg på iOS Stedstjenester>Tinder er alternativene "Aldri", "Spør neste gang" og "Når appen er i bruk". Det finnes altså ikke et alternativ der avstanden oppdateres uten at du bruker appen. TS lever i håpet. Anonymkode: e1682...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå