Gå til innhold

Sitter på stranda i rød-Spania

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig!

Hva har du å si til meg? Kom med det!

Anonymkode: 52d91...e6e

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhetssyk? 

Anonymkode: ee1ca...5be

• Liker 19
Skrevet

Nyt ferien! 
Gleder meg til vi drar til huset i Spania neste år forhåpentligvis. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg tenker også at du kjeder deg litt...

• Liker 15
Gjest Forumhei
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig!

Du dar til deilige Spania for å sitte på KG? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God ferie! Spania blir det om en måneds tid. Herregud som jeg gleder meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier kos deg! Er selv på ferie nå, men i «grønne» Irland. Folk må bare innse at ny smittebølge kommer uansett. Jeg er tryggere i familiehus i Irland der det er lite smitte, enn i Norge der alle ligger som sild i tønne på alle turistattraksjoner/barer/strender osv! Er ikke mer farlig å være her

Anonymkode: af020...9e8

• Liker 5
Skrevet

Ikke så gøy på ferie der altså? 
Fikk du ikke plass på «kappløp-flyet»?

Selv om denne tråden kun er for å provosere så kan jeg si hva jeg vil si til deg. 
Du må feriere akkurat hvor du vil, hvor dum du er eller ikke kan diskuteres, jeg mener mange nordmenn som hyler ut til sydenturister at de burde gå på Norgesferie er minst like dumme....de går som sildni tønne i store deler av landet her. 
Det viktigste av alt....hold deg hjemme når du kommer hjem, tenk på de rundt deg som kan dø om du smitter dem. 

Håper ferien din blir bedre med litt pepper.

• Liker 2
Skrevet

Ditt valg så lenge du tar hensyn og går i karantene (på egen bekostning) når du kommer hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Forumhei skrev:

Du dar til deilige Spania for å sitte på KG? 

Ja, reiste til Spania kun for å sitte på KG.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppmerksomhetssyk? 

Anonymkode: ee1ca...5be

Ja 🙃

13 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

God ferie! Spania blir det om en måneds tid. Herregud som jeg gleder meg.

Gled deg, det er helt nydelig her!

9 minutter siden, Nnilm skrev:

Ikke så gøy på ferie der altså? 
Fikk du ikke plass på «kappløp-flyet»?

Selv om denne tråden kun er for å provosere så kan jeg si hva jeg vil si til deg. 
Du må feriere akkurat hvor du vil, hvor dum du er eller ikke kan diskuteres, jeg mener mange nordmenn som hyler ut til sydenturister at de burde gå på Norgesferie er minst like dumme....de går som sildni tønne i store deler av landet her. 
Det viktigste av alt....hold deg hjemme når du kommer hjem, tenk på de rundt deg som kan dø om du smitter dem. 

Håper ferien din blir bedre med litt pepper.

Koser meg jeg altså, uten tvil! Hadde ingen planer om å bli med et av kappløpflyene heller. 

Ellers er jeg enig i det jeg uthevet 👍🏼

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du er i Spania bryr jeg meg ikke så mye om faktisk. Men når du lager en tråd om det, som åpenbart bare er for å provosere, så tenker jeg at du kanskje kjeder deg litt på ferie. 

Anonymkode: f03bb...9f6

Litt for å provosere ja, litt for å se meninger til folk og hvor fort man blir dømt.

Kjeder meg ikke på ferie ☀️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier kos deg! Er selv på ferie nå, men i «grønne» Irland. Folk må bare innse at ny smittebølge kommer uansett. Jeg er tryggere i familiehus i Irland der det er lite smitte, enn i Norge der alle ligger som sild i tønne på alle turistattraksjoner/barer/strender osv! Er ikke mer farlig å være her

Anonymkode: af020...9e8

Ja du sier noe. Det er større avstand mellom folk her enn det er i lignende situasjoner i Norge. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du er i Spania bryr jeg meg ikke så mye om faktisk. Men når du lager en tråd om det, som åpenbart bare er for å provosere, så tenker jeg at du kanskje kjeder deg litt på ferie. 

Anonymkode: f03bb...9f6

Skulle vel bare mangle atter alt det hatet og hetsen spaniaturistene har blitt utsatt for. 

Anonymkode: 455ca...401

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke på det du skriver. Du søker bare oppmerksomhet 😕

AnonymBruker
Skrevet

Kos deg i Spania. Synes de fleste nordmenn kunne reist dit istedet for å reise til smittefrie Nord-Norge. Sykt å gi så mye pes til Spania-turister, når de selv på død og liv må reise innad i Norge. Er fan meg ingen som er tvunget til Norgesferie heller! 

Anonymkode: 39101...050

Skrevet

Er det virkelig slik at folk tror at ALLE som kommer hjem fra Spania,  er smittet. Faktum er at Costa Blanca   og lengre sydover f.eks.  Har mindre smitte enn i Norge.  Det er vel der de fleste nordmenn feriere.  Har selv billetter  til Alicante 4 sept. Håper å kunne reise, selv om jeg faktisk er i risiko sonen.  Er mye mindre i kontakt med folk der nede enn her hjemme.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg sier uten ironi, ha en god ferie videre, og husk karantene hvis landet fortsatt er rødt ved hjemkomst.  :)  

Anonymkode: 60128...19c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg i Spania. Synes de fleste nordmenn kunne reist dit istedet for å reise til smittefrie Nord-Norge. Sykt å gi så mye pes til Spania-turister, når de selv på død og liv må reise innad i Norge. Er fan meg ingen som er tvunget til Norgesferie heller! 

Anonymkode: 39101...050

Takk, jeg koser meg veldig. Fint vær, god mat og fine spanjoler! Ligger heller på stranda her med god avstand til andre enn å stå i kø oppover i fjellet i Norge.

1 time siden, ToveM skrev:

Er det virkelig slik at folk tror at ALLE som kommer hjem fra Spania,  er smittet. Faktum er at Costa Blanca   og lengre sydover f.eks.  Har mindre smitte enn i Norge.  Det er vel der de fleste nordmenn feriere.  Har selv billetter  til Alicante 4 sept. Håper å kunne reise, selv om jeg faktisk er i risiko sonen.  Er mye mindre i kontakt med folk der nede enn her hjemme.

Det er sant, langs Costa Blanca-kysten er det lite smitte, men folk flest er flinke til å holde regler. Turister er ofte de som ikke helt klarer det (eller bryr seg, hva vet jeg)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes synd på deg, ts.

• Liker 2
  • Opprett ny...