AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig! Hva har du å si til meg? Kom med det! Anonymkode: 52d91...e6e 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 26. juli 2020 At du er i Spania bryr jeg meg ikke så mye om faktisk. Men når du lager en tråd om det, som åpenbart bare er for å provosere, så tenker jeg at du kanskje kjeder deg litt på ferie. Anonymkode: f03bb...9f6 88
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Oppmerksomhetssyk? Anonymkode: ee1ca...5be 19
Blålilla Skrevet 26. juli 2020 #5 Skrevet 26. juli 2020 Nyt ferien! Gleder meg til vi drar til huset i Spania neste år forhåpentligvis. 7
Gjest Forumhei Skrevet 26. juli 2020 #7 Skrevet 26. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig! Hva har du å si til meg? Kom med det! Anonymkode: 52d91...e6e Du dar til deilige Spania for å sitte på KG?
Bikbokelsker Skrevet 26. juli 2020 #8 Skrevet 26. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig! Hva har du å si til meg? Kom med det! Anonymkode: 52d91...e6e God ferie! Spania blir det om en måneds tid. Herregud som jeg gleder meg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Skrevet 26. juli 2020 Jeg sier kos deg! Er selv på ferie nå, men i «grønne» Irland. Folk må bare innse at ny smittebølge kommer uansett. Jeg er tryggere i familiehus i Irland der det er lite smitte, enn i Norge der alle ligger som sild i tønne på alle turistattraksjoner/barer/strender osv! Er ikke mer farlig å være her Anonymkode: af020...9e8 5
Nnilm Skrevet 26. juli 2020 #10 Skrevet 26. juli 2020 Ikke så gøy på ferie der altså? Fikk du ikke plass på «kappløp-flyet»? Selv om denne tråden kun er for å provosere så kan jeg si hva jeg vil si til deg. Du må feriere akkurat hvor du vil, hvor dum du er eller ikke kan diskuteres, jeg mener mange nordmenn som hyler ut til sydenturister at de burde gå på Norgesferie er minst like dumme....de går som sildni tønne i store deler av landet her. Det viktigste av alt....hold deg hjemme når du kommer hjem, tenk på de rundt deg som kan dø om du smitter dem. Håper ferien din blir bedre med litt pepper. 2
Kanutte Skrevet 26. juli 2020 #11 Skrevet 26. juli 2020 Ditt valg så lenge du tar hensyn og går i karantene (på egen bekostning) når du kommer hjem.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #12 Skrevet 26. juli 2020 10 minutter siden, Forumhei skrev: Du dar til deilige Spania for å sitte på KG? Ja, reiste til Spania kun for å sitte på KG. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppmerksomhetssyk? Anonymkode: ee1ca...5be Ja 🙃 13 minutter siden, Bikbokelsker skrev: God ferie! Spania blir det om en måneds tid. Herregud som jeg gleder meg. Gled deg, det er helt nydelig her! 9 minutter siden, Nnilm skrev: Ikke så gøy på ferie der altså? Fikk du ikke plass på «kappløp-flyet»? Selv om denne tråden kun er for å provosere så kan jeg si hva jeg vil si til deg. Du må feriere akkurat hvor du vil, hvor dum du er eller ikke kan diskuteres, jeg mener mange nordmenn som hyler ut til sydenturister at de burde gå på Norgesferie er minst like dumme....de går som sildni tønne i store deler av landet her. Det viktigste av alt....hold deg hjemme når du kommer hjem, tenk på de rundt deg som kan dø om du smitter dem. Håper ferien din blir bedre med litt pepper. Koser meg jeg altså, uten tvil! Hadde ingen planer om å bli med et av kappløpflyene heller. Ellers er jeg enig i det jeg uthevet 👍🏼 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du er i Spania bryr jeg meg ikke så mye om faktisk. Men når du lager en tråd om det, som åpenbart bare er for å provosere, så tenker jeg at du kanskje kjeder deg litt på ferie. Anonymkode: f03bb...9f6 Litt for å provosere ja, litt for å se meninger til folk og hvor fort man blir dømt. Kjeder meg ikke på ferie ☀️ Anonymkode: 52d91...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #13 Skrevet 26. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier kos deg! Er selv på ferie nå, men i «grønne» Irland. Folk må bare innse at ny smittebølge kommer uansett. Jeg er tryggere i familiehus i Irland der det er lite smitte, enn i Norge der alle ligger som sild i tønne på alle turistattraksjoner/barer/strender osv! Er ikke mer farlig å være her Anonymkode: af020...9e8 Ja du sier noe. Det er større avstand mellom folk her enn det er i lignende situasjoner i Norge. TS Anonymkode: 52d91...e6e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #14 Skrevet 26. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du er i Spania bryr jeg meg ikke så mye om faktisk. Men når du lager en tråd om det, som åpenbart bare er for å provosere, så tenker jeg at du kanskje kjeder deg litt på ferie. Anonymkode: f03bb...9f6 Skulle vel bare mangle atter alt det hatet og hetsen spaniaturistene har blitt utsatt for. Anonymkode: 455ca...401 2
Stoltskeiv Skrevet 26. juli 2020 #15 Skrevet 26. juli 2020 Tror ikke på det du skriver. Du søker bare oppmerksomhet 😕
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #16 Skrevet 26. juli 2020 Kos deg i Spania. Synes de fleste nordmenn kunne reist dit istedet for å reise til smittefrie Nord-Norge. Sykt å gi så mye pes til Spania-turister, når de selv på død og liv må reise innad i Norge. Er fan meg ingen som er tvunget til Norgesferie heller! Anonymkode: 39101...050
ToveM Skrevet 26. juli 2020 #17 Skrevet 26. juli 2020 Er det virkelig slik at folk tror at ALLE som kommer hjem fra Spania, er smittet. Faktum er at Costa Blanca og lengre sydover f.eks. Har mindre smitte enn i Norge. Det er vel der de fleste nordmenn feriere. Har selv billetter til Alicante 4 sept. Håper å kunne reise, selv om jeg faktisk er i risiko sonen. Er mye mindre i kontakt med folk der nede enn her hjemme. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #18 Skrevet 26. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Akkurat nå sitter jeg og koser meg på stranda i Spania. Sol, sommer, strand og hav. Nydelig! Hva har du å si til meg? Kom med det! Anonymkode: 52d91...e6e Jeg sier uten ironi, ha en god ferie videre, og husk karantene hvis landet fortsatt er rødt ved hjemkomst. Anonymkode: 60128...19c
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #19 Skrevet 26. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kos deg i Spania. Synes de fleste nordmenn kunne reist dit istedet for å reise til smittefrie Nord-Norge. Sykt å gi så mye pes til Spania-turister, når de selv på død og liv må reise innad i Norge. Er fan meg ingen som er tvunget til Norgesferie heller! Anonymkode: 39101...050 Takk, jeg koser meg veldig. Fint vær, god mat og fine spanjoler! Ligger heller på stranda her med god avstand til andre enn å stå i kø oppover i fjellet i Norge. 1 time siden, ToveM skrev: Er det virkelig slik at folk tror at ALLE som kommer hjem fra Spania, er smittet. Faktum er at Costa Blanca og lengre sydover f.eks. Har mindre smitte enn i Norge. Det er vel der de fleste nordmenn feriere. Har selv billetter til Alicante 4 sept. Håper å kunne reise, selv om jeg faktisk er i risiko sonen. Er mye mindre i kontakt med folk der nede enn her hjemme. Det er sant, langs Costa Blanca-kysten er det lite smitte, men folk flest er flinke til å holde regler. Turister er ofte de som ikke helt klarer det (eller bryr seg, hva vet jeg) Anonymkode: 52d91...e6e 2
Anbefalte innlegg