Gjest esteten Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 Vi har en styggstygg sofa jeg etter beste evne prøvber å dekke med tepper o.l. Men de sklir stadig unna og ligger i like stygge krøller - og sofaen gliser fram mellom krøllene... Nå har jeg lyst til å sy et enkelt overtrekk til sofaen i lerretsstoff (sekkelerret?). Ubleket er min første tanke, men hvis det finnes ok farger/nyanser er jeg åpen for det også. MEN - hvor får jeg kjøpt slikt stoff i metervare? Og omtrent hva slags pris kan jeg akseptere? På forhånd tusen takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Ikea har lerrets-stoff, men jeg tror kansje det kan bli litt tynnt som møbeltrekk... Kostet 15,- pr meter sist jeg var innom. Ellers har jo Ikea store sengetepper som kanskje kunne brukes? Lykke til med prosjekt sofa-trekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. juli 2005 #3 Del Skrevet 13. juli 2005 Prøv med stoffbutikker. Jeg var heldig og fant en gang hvitt lerretsstoff i en gardinbutikk - tror jeg betalte under 100 lappen for meteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 Her I butikken har de også store restekasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest esteten Skrevet 14. juli 2005 #5 Del Skrevet 14. juli 2005 Tusen takk for svar:) Ikea, ja, jeg tror det blir for tynt:/ Men i linken til sixx var det jommen mye fint! Nå skal jeg finne ut litt om slitestyrke, og så blir det å sy... (og jeg klarer vel ikke la være å bestille litt ekstra stoff til andre ting...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 21. juli 2005 #6 Del Skrevet 21. juli 2005 http://www.sgs.as her har de billig møbelstoff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest peon Skrevet 23. juli 2005 #7 Del Skrevet 23. juli 2005 www.ellos.no har endel ferdige møbeltrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå